Novinari uglednog švedskog poslovno-turističkog magazina Majlston su oduševljeni boravkom u Srbiji. Kažu da naša zemlja prevazilazi njihova očekivanja. Mnogo su putovali po svetu, ali po nečemu im je Srbija posebna.

"Oduševila nas je druželjubivost ljudi, njihova spontanost u komunikaciji. Spremni su da sa vama sve podele, vole da govore o tradiciji, kulturi, o svojoj porodici, da vas sa njom upoznaju", kaže Viktorija Digan, novinarka Majlstona iz Stokholma.

"Skijali smo se na Kopaoniku, posetili četiri vinarije, obišli Beograd. Sve to u šest dana. Oduševljen sam hranom i vašim vinom Tamjanika i Prokupa". Od vinara smo čuli zanimljive priče o razvoju vinogradarstva u Srbiji, o vinskoj kulturi", kaže Tom Trni, novinar Majlstona.

Kopaonik upoređuju sa najboljim evropskim skijalištima. Kažu da je jednog dana tokom njihovog boravka padao i sneg pa su imali pun planinski doživljaj. Ranijih godina u organizaciji Nacionalne turistička organizacija u Srbiju je dolazilo oko 300 stranih novinara, snimatelja, fotoreportera, i to se pokazao kao odličan način predstavljanja Srbije.

"Materijali koje oni proizvedu i objave koje se naprave iz tih studijskih poseta višestruko prevazilaze naš godišnji budžet koji izdvajamo za promociju Srbije. Mi ne bismo bili u mogućnosti da platimo zakup tog medijskog prostora koji oni za nas naprave tim posetama", kaže Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo/RTS)