
Polovina novca koju putnici izdvajaju da bi se avionima prevezli do željenih destinacija odlazi na takse koje ubiraju aviokompanije i aerodromi, pišu "Novosti".
Većina građana te izdatke vezuje samo za takozvane aerodromske takse, ne znajući da je najveća stavka u tim pratećim troškovima zapravo naknada za gorivo, koju naplaćuju aviokompanije usled promenljive cene kerozina.
Primera radi, najjeftinija povratna karta na liniji "Jat ervejza" Beograd - Beč košta 217,5 evra odnosno 20.299 dinara.
Koliko od te cene "odpada" na takse, a koliko na sam prevoz pročitajte OVDE.
(MONDO)
Većina građana te izdatke vezuje samo za takozvane aerodromske takse, ne znajući da je najveća stavka u tim pratećim troškovima zapravo naknada za gorivo, koju naplaćuju aviokompanije usled promenljive cene kerozina.
Primera radi, najjeftinija povratna karta na liniji "Jat ervejza" Beograd - Beč košta 217,5 evra odnosno 20.299 dinara.
Koliko od te cene "odpada" na takse, a koliko na sam prevoz pročitajte OVDE.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.

