Turski Kentkart (vlasnik Apeksa) dao je manju ponudu u iznosu od 10,5 miliona sa PDV. Drugi ponuđač Bus Logic Požarevac i Penta Pula sa ponudom 10,6 miliona dinara.
Ako ne bude problema sa dokumentacijom, umesto Busplusa, karte će u narednih 13 godina naplaćivati Kentkart.
Sa izborom novog partnera, umesto Busplusa biće uvedena Beogradska kartica, koja će funkcionisati po principu dva novčanika. Sa jednim će se plaćati karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i da se njime plaća parking, karte za pozorišta i bioskope...
Pristigle ponude otvorene su u podne u zgradi Gradske uprave.
Novi partner će imati maksimalni procenat od 7,92 odsto nadoknade od prihoda prodatih karata. U slučaju da Grad od prodaje karata uzme 900 miliona dinara (sada je zarada oko 600), partner dobija samo tri odsto provizije.
Novim ugovorom predvođen je i veći broj kontrolora na ulicama,ali i mogućnost da Grad angažuje dodatan broj zaposlenih za tu namenu.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
(Mondo/Novosti)
Janis nacrtao, četiri heroja donela pobedu: Kad je srce kao planina, a Deda na terenu - Barsa nema šanse!
Partizanov poziv za plej-of Evrolige! Željku se isplatilo čekanje, dobio je igrača za velika dela
Drama sezone u ABA ligi, Zvezda i Partizan pali sa vrha: Lider se u Železniku vratio iz mrtvih i pobedio!
"Kakva trica Dejana Davidovca": Hrvatski komentator u transu zbog Zvezdinog koša za pobedu protiv Barse
Ovaj menjač plaši i iskusne vozače, mnogi ne znaju koliko je moćan: DSG je hirurški precizan, smanjuje potrošnju goriva