• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VELIKA PROMENA U JAVNOM PREVOZU: Umesto Bus plusa dobićemo BEOGRADSKU KARTICU, funkcionisaće po principu "2 novčanika"!

Na međunarodni tender za novog partnera Grada za naplatu karata i upravljanje vozilima stigle su dve ponude.

maske-gsp-8.jpg Izvor: Tanjug/Sava Radovanović

Turski Kentkart (vlasnik Apeksa) dao je manju ponudu u iznosu od 10,5 miliona sa PDV. Drugi ponuđač Bus Logic Požarevac i Penta Pula sa ponudom 10,6 miliona dinara.

Ako ne bude problema sa dokumentacijom, umesto Busplusa, karte će u narednih 13 godina naplaćivati Kentkart.

Sa izborom novog partnera, umesto Busplusa biće uvedena Beogradska kartica, koja će funkcionisati po principu dva novčanika. Sa jednim će se plaćati karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i da se njime plaća parking, karte za pozorišta i bioskope...

Možda će vas zanimati

Pristigle ponude otvorene su u podne u zgradi Gradske uprave.

Novi partner će imati maksimalni procenat od 7,92 odsto nadoknade od prihoda prodatih karata. U slučaju da Grad od prodaje karata uzme 900 miliona dinara (sada je zarada oko 600), partner dobija samo tri odsto provizije.

Novim ugovorom predvođen je i veći broj kontrolora na ulicama,ali i mogućnost da Grad angažuje dodatan broj zaposlenih za tu namenu.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo/Novosti)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 66

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Q

To je ista firma, samo promenjeno ime.

ra

Kad ćete početi da kontrolišete i kažnjavate firme koje ne plaćaju radnicima prevoz iako donosimo račune?

Bg

Da li se planira i veci broj autobusa/trola/tramvaja na ulicama? Ja od kontrolora nemam nista, a da ne pricamo da je cena karte za zaposlene sramno visoka za ovakav prevoz!

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU