• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DA LI ĆEMO SVI MORATI DA MENJAMO BUS PLUS KARTICU? Koristiće se nova "BEOGRADSKA", a njom se neće plaćati samo prevoz!

Autor Marija Ivetić

Grad Beograd bi uskoro trebalo da potpiše ugovor o naplati javnog prevoza.

 bus plus zamena beogradska kartica javni prevoz placanje gsp  Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Iako su gradski čelnici najavljivali da "Bus plus" lako može da ode u istoriju, to će biti slučaj samo sa karticom, koja će biti preimenovana u "beogradsku". Na tenderu za izbor firme koja će naplaćivati karte u gradskom javnom prevozu do 2034. izabran je "Apeks solušn" koji je nedavno preimenovan u Kentkart Southeast Europe d. o. o.

Ova firma je sa kompanijama Kentkart Ege Elektronik Istanbul i Kentkart Anadolu Elektronik, dala ponudu od 10,5 milijardi dinara. Kao što je već poznato, na tender je osim "Bus plusa" bio prijavljen konzorcijum kompanija Bus Logic d.o.o.Požarevac i Penta d.o.o., Pula (Hrvatska) koji su dali ponudu od 10,6 milijardi dinara, a koja prema obrazloženju nije prihvaćena pošto nisu ispunili finansijski i ekonomski kapacitet, ali ni tehnički, ni stručni.

Novi ugovor sa "Bus plusom", odnosno "Kentkartom" biće potpisan ovih dana. Masovne zamene "bus plus" kartica najavljenom "beogradskom karticom" neće biti. Kako kome bude isticala stara kartica menjaće je novom, koja će funkcionisati po principu "dva novčanika". Na jedan će moći da se uplaćuje karta za prevoz, dok će drugi moći da se dopunjuje i tako plaća korišćenje javnih bicikala, parkinga, da se kupuju karte za pozorište ili bioskop. Uz pomoć nove gradske "plastike", kao i do sada, moći će da se ostvare popusti u prodavnicama.

Možda će vas zanimati

Sledećih 13 godina od ukupne zarade od prodaje karata, Grad će partnerima davati 7,79 odsto. Ako prihod u proseku, kao i prethodnih godina, bude oko 600 miliona dinara mesečno, beogradska tiketing kompanija zarađivaće nešto manje od 50 miliona dinara mesečno. Ako se prodaja od sadašnjih 600 poveća na 900 miliona dinara, tada će tiketing kompanija od ukupne zarade od prodaje karata dobijati samo tri odsto po novoj odredbi ugovora.

Novim ugovorom "Bus plus" će morati da poveća broj prodajnih mesta sa 800 na 1.500, ali i da produži radno vremeza izdavanje kartica. Takođe, moraće i da unaprede mogućnost plaćanja prevoza mobilnim telefonom razvijanjem nove aplikacije. Osim što će, kao i do sada, nova aplikacija informisati putnike o nailasku željene linije, sada će im davati i informacije o izmenama linija javnog prevoza, zastojima, izmenama reda vožnje u realnom vremenu.

Plaćanje javnog prevoza nadziraće 100 kontrolora više nego sada, odnosno 300. Grad će pokrenuti tokom leta kampanju za povećanje naplate karata, a od septembra nas najverovatnije očekuju nove mere, poput obaveznog ulaska na prednja vrata na linijama na kojima nema mnogo putnika. Sa svim novinama Sekretarijat za javni prevoz će građane upoznati na vreme.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo/Novosti)

Pročitajte i ovo

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ZORAN

GRADONAČELNIČE, DALI STE SVESNI U KAKVIM SE MI TROLEBUSIMA VOZIMO? SPOLJA TRULI, UNUTRA SEDIŠTA POCEPANA, SVAKODNEVNO NAS IZBACUJU IZ TROLABUSA JAR OSTAJU U KVARU.

Iris

A kada cemo prestati da placamo karte za nocni prevoz?Ako vec placam mesecnu kartu valjda ona treba da vazi i za nocni prevoz...Tako je bar u normalnim zemljama

Zoran

Izabrana je ista firma koja je samo preimenovana! Pa koga vi za**bavate?

special image