• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Gradnja mosta između Zemuna i Borče 2010.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je da će "kineski most" preko Dunava, između Zemuna i Borče, početi da se gradi u drugoj polovini sledeće godine i da će biti završen do 2013. godine.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je da će "kineski most" preko Dunava, između Zemuna i Borče, početi da se gradi u drugoj polovini sledeće godine i da će biti završen do 2013. godine.

Tako će Beograd do 2013. godine dobiti tri nova mosta, jer će, uz ovaj dunavski, biti izgrađena i dva mosta preko Save - preko Ade Ciganlije i Obrenovački most, rekao je Đilas u intervjuu "Politici".

On je kazao da će u Pekingu sutra predsednik Srbije Boris Tadić potpisati međudržavni sporazum, prema kome će Kina biti graditelj i investitor mosta koji će povezati Zemun i Borcu.

"Mnogi su tvrdili da je u pitanju marketing, a sada će se uveriti da izgradnja mosta preko Dunava nije bila prazna priča. Kineska Eksportna banka će finansirati njegovu izgradnju, a jedna od najvećih kineskih kompanija će graditi most", istakao je gradonačelnik Beograda.

Đilas je obajsnio da je taj kredit veoma povoljan, sa kamatom od tri odsto i rokom otplate od 15 godina.

Kada je u pitanju obnova "Gazele", Đilas je rekao da se zalagao da se u rekonstrukciju krene tek kada bude završen most kod Ade Ciganlije, zbog saobraćajnih gužvi, a ne do kraja meseca, kako je najavljeno.

"Država je uzela kredite i kažu da ne mogu da odlažu početak radova. Zameram preduzeću 'Putevi Srbije' što do danas nismo obavešteni o preciznoj dinamici radova. Potrebno je da znamo kada se zatvara koja saobraćajna traka, jer se neće raditi samo most, već i cela saobraćajnica od Bubanj potoka do Aerodroma 'Nikola Tesla'", istakao je Đilas.

On je kazao da su predviđeni rokovi za radove na Savskom mostu preko Ade do sada ispoštovani i, ukoliko tako bude nastavljeno, biće završeni do oktobra 2011. godine.

Đilas je, međutim, ukazao da nije zadovoljan dinamikom radova na obilaznici oko Beograda.

"Kad god sam prošao kružnim putem, iskren da budem, tamo je bilo više ljudi koji su regulisali saobraćaj nego onih koji su radili. Razgovarao sam i sa ministrom (Milutinom) Mrkonjićem i on je nezadovoljan, rekao je da će dati nalog da izgradnja kružnog puta i obilaznice bude intenzivirana".

Đilas je kazao da će deo kredita od milijardu evra, koji Srbija treba da dobije od Rusije, biti iskorišćen za početak gradnje metroa, ali da prethodno treba definisati koji tip metroa hoćemo.

"Rusi nisu jedini potencijalni investitori. Ukoliko ih ima više dobićemo bolje uslove i možda ćemo početi da gradimo više od jedne linije u sledećih nekoliko godina", naveo je on.

Što se tiče viška zaposlenih u gradskoj upravi, Đilas je rekao da te podatke proveravaju sve gradske opštine, i da će to biti rešeno.

"Nije realno očekivati da mi u Beogradu, koji jedini u državi štedimo, dalje smanjujemo plate administraciji, jer to niko drugi nije uradio. Plate u velikim državnim firmama su nerealno visoke i kod njih prvo treba da se seku primanja i broj zaposlenih", istakao je on.

Đilas je naveo da je budžet Beograda posle rebalansa smanjen za više od 300 miliona evra, ali je dodao da će socijalna davanja i svi socijalni projekti koje su gradske vlasti započele biti i nastavljeni.

"Ako budemo morali da štedimo, odložićemo neke infrastrukturne projekte od kojih trenutno ne zavisi kvalitet svakodnevnog života Beograđana", ukazao je gradonačelnik.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image