Kompanije AD Podunavlje Bačka Palanka, čiji radnici nisu dali bolesnom dečaku (14) čokoladicu, ponovo se oglasila, sada tvrde da zbog lažno plasiranih informacijama u medijima njihovi zaposleni trpe linč i uvrede.

"Od svog osnivanja 1953. godine (68 godina) kompanija 'Podunavlje' AD je unapređivala standarde na tržištu i bila primer vrednosti, savesnosti, posvećenosti kupcu, humanog odnosa i društvene odgovornosti nekada Jugoslavije, a danas Srbije. Zbog toga smo informaciju o uskraćivanju pomoći dečaku ugroženog zdravlja, ispred našeg maloprodajnog objekta u Bačkoj Palanci, shvatili veoma ozbiljno i odmah reagovali.

Utvrđivanje istine u ovom slučaju je naš vrhunski prioritet. Nakon što smo upoznati sa događajem koji se odigrao ispred jednog od naših maloprodajnih objekata, formirali smo komisiju koja ima zadatak da utvrdi činjenice kako bismo mogli da objektivno informišemo javnost i preduzmemo odgovarajuće korake. U toku istrage predstavnici komisije će neposredno sarađivati i sa porodicom dečaka i o rezultatu rada obavestiti javnost", navodi se u najnovijem saopštenju kompanije.

Dodaju da kao kompanija oštro osuđuju i bore se protiv svake vrste diskriminacije i nasilja, uključujući i nasilje koje se vrši plasiranjem i širenjem lažnih vesti.

"U pojedinim medijima pojavila se netačna informacija 'da je trgovac u prodavnici ošamario dečakovog druga'. Zbog širenja ove netačne informacije, naši zaposleni u ovom maloprodajnom objektu izloženi su javnom ličnu, uvredama i pretnjama. O motivima ovakvog postupka ne želimo da nagađamo, već ćemo kao odgovorna kompanija učiniti sve kako bi se istina utvrdila.

Za svojih 68 godina postojanja, kompanija 'Podunavlje' AD svake godine izdvaja sredstva za pomoć mladim talentima, deci, brojnim udruženjima građana, humanitarnim organizacijama, osobama sa invakiditetom, sportistima... U kompaniji u ovom trenutku radi više od 900 zaposlenih i u 130 objekata širom Srbije oni pružaju visoko kvalitetnu uslugu našim potrošačima. Ovo je prvi put od osnivanja kompanije da smo se u jednom objektu suočili sa ovakvom vrstom incidenta.

Uz duboko saosećanje, dečaku i njegovoj porodici želimo dobro zdravlje, izražavamo duboko žaljenje zbog nastale situacije i do okončanja rada komisije, nećemo se dalje oglašavati, a slučaj ćemo predati i nadležnim organima Republike Srbije, policiji i tužilaštvu. Utvrđivanje istine u ovom slučaju je naš vrhunski priorite", stoji u saopštenju ove kompanije.

Da podsetimo, majka dečaka nedavno je uputila javni dopis prodavcima u trgovini "Podunavlje" a.d. u Bačkoj Palanci, čiji 14-godišnji sin M. S, koji boluje od dijabetesa, umalo nije umro kad mu je pozlilo pošto nisu želeli da mu daju običnu čokoladnu bananicu  da bi podigao šećer.

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.