Kompanija "Jat tehnika" saopštila je danas da bezbednost putnika i posade, na letu između Beograda i Krita na kojem su putnici primetili više odvrnutih šrafova na krilu letelice, ni u jednom trenutku nije bila ugrožena i da se radi o uobičajenoj pojavi
"Labavljenje i odvrtanje šrafova na panelima usled snažnih vibracija tokom leta je ne samo uobičajena već i neminovna pojava zbog strukture i prirode spoja koji se tu nalazi. O tome svedoči i procedura koju nalaže Boing, kompanija koja je proizvela pomenuti avion", saopštila je Jat-tehnika.
Ta kompanija je dodala da se provera zategnutosti šrafova obavlja na svakih 250 sati leta, što je u toku letnje sezone period koji traje nešto manje od 30 dana.
"Jat Tehnika je i pored tog uputstva, po svom iskustvu, od ranije uvela praksu svakodnevne provere, pa je i u konkretnom slučaju nedostatak uočen i otklonjen po sletanju aviona na beogradski aerodrom, dakle pre nego što je informacija objavljena u medijima", navodi se u saopštenju.
Beogradski mediji objavili su nedavno informaciju i fotografiju na kojoj se vidi da je odvrnuto nekoliko šrafova na panelima jednog od krila Jat ervejza u letu između Beograda i Krita.
(Beta)