• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PREVARENA ZA PUT U GRČKU, MARIJA OTKRILA SVE DETALJE: Želim novac nazad ali niko mi ne odgovara, evo šta se desilo!

 Tamara Sekulović
Autor Tamara Sekulović

Nesuđeni putnici su ostali u šoku kada im je uplaćeni aranžman otkazan pred sam put, a ni sa kim iz agencije nisu mogli da stupe u kontakt.

 otkazano putovanje za grčku prevara turisticke agencije Izvor: Profimedia/Facebook/Marija Đorđević Koxeila/Printscreen/Prva TV

Turistička agencija "Mouzenidis Travel" je poslednjih dana u centru skandala, nakon što se formirala grupa ljudi koji su na društvenim mrežama podelili svoja negativna iskustva u vidu otkazanih putovanja nakon uplaćenog celog iznosa, kao i vrata agencije nakon toga - zaključana.

Jedna od oštećenih putnika Marija Bošković gostovala je u emisiji na TV Prva, gde je otkrila sve detalje potencijalne prevare.

"Meni je ostao vaučer od prošle godine za putovanje 25. juna na Krit, pa smo onda rešili da taj vaučer iskoristimo u istom terminu. Ja sam 4. juna čula da je otkazan let, kao i 15. juna. Pitala sam agenciju da li je let siguran za 25. i rečeno mi je da jeste. Pitala sam kada treba da uplatim ostatak novca i rekli su mi dvadesetak dana pre samog polaska. Ja sam uplatila ceo iznos 7. juna, a posle toga 17. juna popodne mi stiže mejl da je otkazano.Zvala sam ih u pokušaju da zamenim aranžman, ali nisam mogla da ih dobijem ni na mobilne telefone, ni na brojeve agencije. Otišla sam fizički tamo, a agencija je bila zaključana i pisalo je da je zatvorena zbog korone u 12 časova tog dana. Dakle, mejlovi su stigli nakon njihovog zatvaranja", istakla je ona i dodala da ni na mejlove nije bilo odgovora.

Možda će vas zanimati

"Poslala sam im onda mejl, napisala sam da želim povrat novca i niko mi nije odgovorio. Zatim sam na mrežama stavila objavu i tu dolazimo do ogromnog problema, jer očigledno nisam jedini građanin koji se nalazi u ovoj situaciji. S obzirom na to da mi niko nije odgovorio, zvala sam inspekcije da se raspitam - rečeno je da mora da se čeka 15 dana da bi oni reagovali, kao i da agencija ima novac na računu i da još uvek nije proglasila bankrot", otkrila je ona.

Putnici su na kraju uspeli da dođu do privatnog broja jedne zaposlene u agenciji, a Marija ju je pozvala u petak.

"U petak smo došli do broja telefona gde sam ja dobila gospođu Svetlanu i rekla mi je da će agencija početi da radi u ponedeljak, i da je angažovala advokata. Ja sam rekla da želim svoj novac nazad i poslala sam mejl, rečeno mi je da će mi odgovoriti, ali to se još uvek nije desilo", rekla je ona, a voditeljka je potvrdila da su i oni stupili u kontakt sa agencijom gde im je rečeno da je bila zatvorena, ne zbog prevare, već zbog toga je navodno jedna od zaposlenih imala korona virus, pa su iz bezbednosnih razloga u tom periodu prešli na rad od kuće.

Marija je u jutarnjem programu otkrila i iskustva drugih ljudi koji su bili šokirani kada su pozvali hotel u Grčkoj gde je trebalo da odsedaju.

"Moji prijatelji, kojima sam preporučila ovu agenciju, su zvali hotel u Grčkoj, gde piše da im jeste rezervisano, ali da nije uplaćeno ništa od strane agencije. Jedan čovek je rekao da je njemu dva dana pred put otkazan aranžman, a već je bio izvadio sve papire. U subotu noć nam je stigao dopis da će na Kritu biti otkazana cela sezona, pa da vaučere možemo da iskoristimo od 1. septembra ili sledeće sezone", zaključila je ona.

(Mondo)

Pročitajte i ovo

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

briju

sta je ovo ljudi sta je ovo bree

sasa

ako inspekcija mora da ceka 15 dana da pokrene postupak i izvrsi provere i nadzor, ista ne bi smela da ima uvid u likvidnost kompanije bez pokretanja postupka - u suprotnom, radi se o zloupotrebi polozaja i ovlascenja. Sa druge strane, koliko puta Juta treba da kaze gradjanima da uzimaju aranzmane preko svojih clanica jer oni imaju neke mehanizme zastite turista... I onda ovakvi ocekuju postovanje zakona, a podsticali su nekog inspektora da zloupotrebi ovlascenja...

Koja bre JUTA???

@sasa ...i S.A.B. travel je bio član Jute.... pa je prevario turiste

special image