Putnici koji su preksinoć krenuli iz Beograda na hrvatsko primorje "Flixbusom" preživeli su noćnu moru u kojoj im je poručeno da se "snađu sami", a oni koji su juče planirali povratak u Srbiju bukvalno su ostali na ulici, jer im je prevoz otkazan svega par sati pred zakazani polazak.

"Ćerka mi je sinoć, u 21.45h, iz Beograda krenula za Pulu 'FlixBusom', da bi im se nedaleko od Rijeke, nešto iza 10h a usred nedođije na autoputu (benzinske pumpe ni na vidiku), pokvario autobus. I čak bi se i sam kvar autobusa mogao nekako 'progutati' (jbg, dešava se) da putnici satima nisu mogli da dobiju informaciju šta i kako dalje - te doći će zamenski bus, te neće doći, te predlog vozača da putnici skupe 300 evra za prevoz drugim vozilom do destinacije, da bi im na kraju, oko 16h, bilo rečeno da se o svom trošku snađu za prevoz do Rijeke, gde će ih čekati prevoz do željene destinacije, tj. Pule", podelila je novinarka Anne Marie Alves-Ćurčić na svojoj Fejsbuk stranici, pa objasnila dalje:

"Da skratim - umesto u planiranih 8.30h, dete mi je u Pulu stiglo nešto pre 20h - dakle, sa skoro 12-časovnim zakašnjenjem, skoro pa 24 sata od polaska iz Beograda. Prvi dan letovanja (plaćenog, jašta) - propao. Dakle, nikad više, ali NIKAD VIŠE 'FlixBusom' - neprofesionalnost im je zaprepašćujuća. A evo, u međuvremenu saznah da su grupu putnika koja je večeras trebalo iz Rijeke da krene za Beograd ispalili par sati pred put, bez davanja ikakvog alternativnog rešenja - bukvalno su ljudi ostavljeni na ulici."

"Bukvalno su bili ostavljeni nasred autoputa, da se sami snađu do Rijeke. Jezivo loše iskustvo. Nemate koga da zovete, telefon koji je dat na sajtu nije u funkciji, a kad im pišete dobijete generičku poruku da budete strpljivi. Čak nisu javili agenciji preko koje smo uzeli karte da se autobus pokvario, vlasnica agencije je to od mene saznala", rekla je novinarka za "Nova.rs".

S druge strane, putnici koji su planirali sinoć da istim prevozom krenu ka Srbiji obavešteni su o otkazivanju samo nekoliko sati ranije, a bez ikakvog ponuđenog rešenja, mnogi nisu uspeli da se organizuju za smeštaj.

"'Flixbus' se pokvario na putu za Pulu i tako ostavili putnike bez ikakve pomoći na putu, tražili im pare da iznajme drugi bus, na kraju su taksijem išli dalje za ogromne pare i upropastili im prvi dan odmora. Trebalo je da se vratim tim busom i samo su prekasno poslali nekoliko sati pred polazak da je otkazan bez ikakve zamene i nadoknade, pomoći oko smeštaja, kupovine nove karte i slično. Ljudi došli na bus i sad spavaju po ulici s decom", otkrio je jedan od putnika Ivan Tobić i dodao:

"Bus je trebalo da krene u 20 iz Pule. Znači imaš manje od dva sata. A znali su da je pokvaren od jutra, nisu obezbedili drugi, niti javili blagovremeno. Mi smo bili kod njihovog predstavnika u Rijeci i ništa nisu hteli da nam pomognu, sem da uzmemo drugi polazak ili možda vrate novac, ali ne znaju kad. Na kraju smo se nekako snašli i došli do Rume, pa iz Rume taksi.Da su nam bar javili na vreme da ne krećemo trajektom sa ostrva... I to im nije prvi put da tako rade, reklamiraju se kao najpovoljniji i najudobniji, a neverovatno su neozbiljni."

Ovo nisu jedina svedočenja o "golgoti" koji su putnici ovog prevoznika doživeli, a negativni komentari su preplavili društvene mreže.

(Mondo/Nova.rs)