
Beogradski taksisti podigli su cene za 7,5 odsto, na najveći iznos koji je dozvolila gradska vlast. Poskupljenje je bilo odobreno još u februaru, ali prevoznici su oklevali da promene cene kako ne bi izgubili mušterije, pišu "Novosti".
Tako će već od petka prosečna vožnja od pet kilometara, sa deset minuta čekanja, koštati 434 dinara, umesto 403. Start sada staje 129 dinara, prva (dnevna) tarifa 49, druga (noćna) tarifa 64, a sat čekanja 600 dinara.
Mnoga udruženja ipak su zadržala popust na telefonski poziv od 20 do 30 odsto.
Grad je, posle zahteva beogradskih taksista za poskupljenje, pre osam meseci odobrio maksimiranu cenu po kojoj smeju da voze. Do tada je gradska uprava propisivala jedinstvene tarife koje su važile za sve taksiste.
Tako niko od prevoznika, izuzev samostalnih, nije se usudio da prvi poveća cene, kako ne bi izgubio tržišnu utakmicu.
"Sva udruženja usaglasila su se da povećaju cene.
Stari cenovnik je potpuno devalviran i nema ekonomsku isplativost. U narednom periodu, jedan od zadataka novog radnog tela treba da bude težnja da grad ukine maksimirane cene i vrati jedinstvene cenovnike taksi usluga", kaže Teodor Gađeša, vlasnik "Pink taksija".
On smatra i da sva taksi udruženja treba da povećaju cene na maksimalne, jer nailazi period u kom taksi vozači mogu da zarade, pošto mušterije neće prestati da koriste usluge.
On napominje da će uvođenjem fiskalnih kasa u taksi sektor od početka sledeće godine doći do problema prilikom naplate iznosa s popustom, te da je bitno imati jedinstvenu cenu.
Popusti na telefonski poziv i dalje će važiti kao dosad. Mušterije će na poziv "Beogradskog", "Pink", "Bel", NBA, "Beotaksija", "Maksisa", "Čukaričkog" taksija uštedeti 20 odsto, dok će zvanjem "Alfa", "Gold", "CD Pepsis" platiti 30 odsto manje.
Gotovo sva udružnja smatraju da bi popuste trebalo ukinuti, ali da bi to morali da učine svi istovremeno. Mala udruženja, pak, pravdaju se da povoljniju cenu na poziv moraju da daju jer imaju i pet puta manje članova od drugih.
Taksisti su izabrali i nove predstavnike u pregovorima sa gradom. "Trojku" koja će rešavati probleme i unapređivati taksi službu sada čine vlasnik "Alo taksija" Miodrag Miljković, prvi čovek "Beotaksija" Milivoje Armuš i direktor "Pinka" Teodor Gaćeša.
(MONDO)
Tako će već od petka prosečna vožnja od pet kilometara, sa deset minuta čekanja, koštati 434 dinara, umesto 403. Start sada staje 129 dinara, prva (dnevna) tarifa 49, druga (noćna) tarifa 64, a sat čekanja 600 dinara.
Mnoga udruženja ipak su zadržala popust na telefonski poziv od 20 do 30 odsto.
Grad je, posle zahteva beogradskih taksista za poskupljenje, pre osam meseci odobrio maksimiranu cenu po kojoj smeju da voze. Do tada je gradska uprava propisivala jedinstvene tarife koje su važile za sve taksiste.
Tako niko od prevoznika, izuzev samostalnih, nije se usudio da prvi poveća cene, kako ne bi izgubio tržišnu utakmicu.
"Sva udruženja usaglasila su se da povećaju cene.
Stari cenovnik je potpuno devalviran i nema ekonomsku isplativost. U narednom periodu, jedan od zadataka novog radnog tela treba da bude težnja da grad ukine maksimirane cene i vrati jedinstvene cenovnike taksi usluga", kaže Teodor Gađeša, vlasnik "Pink taksija".
On smatra i da sva taksi udruženja treba da povećaju cene na maksimalne, jer nailazi period u kom taksi vozači mogu da zarade, pošto mušterije neće prestati da koriste usluge.
On napominje da će uvođenjem fiskalnih kasa u taksi sektor od početka sledeće godine doći do problema prilikom naplate iznosa s popustom, te da je bitno imati jedinstvenu cenu.
Popusti na telefonski poziv i dalje će važiti kao dosad. Mušterije će na poziv "Beogradskog", "Pink", "Bel", NBA, "Beotaksija", "Maksisa", "Čukaričkog" taksija uštedeti 20 odsto, dok će zvanjem "Alfa", "Gold", "CD Pepsis" platiti 30 odsto manje.
Gotovo sva udružnja smatraju da bi popuste trebalo ukinuti, ali da bi to morali da učine svi istovremeno. Mala udruženja, pak, pravdaju se da povoljniju cenu na poziv moraju da daju jer imaju i pet puta manje članova od drugih.
Taksisti su izabrali i nove predstavnike u pregovorima sa gradom. "Trojku" koja će rešavati probleme i unapređivati taksi službu sada čine vlasnik "Alo taksija" Miodrag Miljković, prvi čovek "Beotaksija" Milivoje Armuš i direktor "Pinka" Teodor Gaćeša.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.

