Plazma već više od pet decenija ima posebnu ulogu u porodičnim trenucima i zahvaljujući svom jedinstvenom ukusu, vrhunskom kvalitetu i sastojcima, brojne generacije odrastaju uz nju. I ove godine, Plazma je izabrana za Najomiljeniji brend među slatkišima kome potrošači najviše veruju.
“Prestižna nagrada koju ponosno nosimo 11. godinu za redom, dokaz je da uživamo ogromno poverenje potrošača. To je velika čast za nas, ali i odgovornost i motiv da nastavimo da rastemo i budemo inspiracija i podrška generacijama koje dolaze. Protekla godina je bila godina velikih izazova, u kojoj smo u želji da budemo inspiracija pozitivnih promena, solidarnosti i empatije, pokrenuli kampanju ‘Velika dela nastaju kod kuće’. I u narednom periodu ostajemo da budemo podrška našim potrošačima, a ujedno ćemo i nastojati da ponudimo nešto novo i interesantno za najvernije ljubitelje naših proizvoda”, istakla je Aleksandra Savić, senior brend menadžer brenda Plazma.
Plazma je brend koji inspiriše, koji se voli i kao takav je decenijama unazad nezamenljiva poslastica mnogih generacija. Tajna njenog uspeha je upravo u poverenju i iskrenoj ljubavi koju dobija od svojih potrošača, a odgovornost da kvalitetom ali i velikim delima osvoji srca budućih generacija, njena misija.
Hitno se oglasio Košarkaški savez Srbije: Otkriveno koliki je minus, objavljene finansije
"Šta me gledaš glupane jedan": Željko Obradović vikao na tajm-autu, naljutio ga jedan detalj
Zvezdin trener podigao ton pred Barsu: "Neka bude bunkeraš Miloje opet opalio kontru!"
Vučić se obratio iz Novog Sada: "Svi koji su u ovom nasilju učestvovali biće kažnjeni"
Legija traži da izađe na slobodu! Odslužio 20 godina zatvorske kazne zbog ubistva Zorana Đinđića