Plazma već više od pet decenija ima posebnu ulogu u porodičnim trenucima i zahvaljujući svom jedinstvenom ukusu, vrhunskom kvalitetu i sastojcima, brojne generacije odrastaju uz nju. I ove godine, Plazma je izabrana za Najomiljeniji brend među slatkišima kome potrošači najviše veruju.
“Prestižna nagrada koju ponosno nosimo 11. godinu za redom, dokaz je da uživamo ogromno poverenje potrošača. To je velika čast za nas, ali i odgovornost i motiv da nastavimo da rastemo i budemo inspiracija i podrška generacijama koje dolaze. Protekla godina je bila godina velikih izazova, u kojoj smo u želji da budemo inspiracija pozitivnih promena, solidarnosti i empatije, pokrenuli kampanju ‘Velika dela nastaju kod kuće’. I u narednom periodu ostajemo da budemo podrška našim potrošačima, a ujedno ćemo i nastojati da ponudimo nešto novo i interesantno za najvernije ljubitelje naših proizvoda”, istakla je Aleksandra Savić, senior brend menadžer brenda Plazma.
Plazma je brend koji inspiriše, koji se voli i kao takav je decenijama unazad nezamenljiva poslastica mnogih generacija. Tajna njenog uspeha je upravo u poverenju i iskrenoj ljubavi koju dobija od svojih potrošača, a odgovornost da kvalitetom ali i velikim delima osvoji srca budućih generacija, njena misija.
"Ne vidim što bi mogli da potcenjuju Zvezdu": Vladan Milojević otkrio šta će tražiti od igrača!
Ovo je tim Crvene zvezde za Milan u Ligi šampiona: Ivanić počinje na San Siru, da Mesi vidi kako treba!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Hoće da sruše Zvezdu i Partizan, doveli strašno pojačanje: ABA supertim potpisao MVP-a za napad na titulu!