• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otvoren Sajam brendova

Na Beogradskom sajmu u četvrtak je otvoren Sajam brendova, koji traje do 4. marta.

Srpski ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević izajavio je u četvrtak da će ove godine biti pokrenuta valika akcija radi "medjunarodnog brendiranja Srbije", što treba da poboljša njen imidž i učini je atraktivnom za strane ulagače i turiste.

Dimitrijević je na otvaranju 2. internacionalnog sajma brendova na Beogradskom sajmu najavio i nastavak kampanje "Kupujmo domaće" iz koje je proistekao ovaj sajam i akcija "Najbolje robne marke Srbije".

On je istakao da je stvaranje brendova izuzetno značajno za povećanje konkurentnosti srpske privrede, koja je sada na mnogo nižem nivou nego privrede susednih i drugih evropskih zemalja.

Ministar je ukazao da je veoma važno da domaći privrednici steknu svest o važnosti izgradnje brenda i marketinških kampanja, kao što je važno i da domaći kupci postanu svesni važnosti kupovine domaćih proizvoda.

Ministar za ekonomske odnose sa inostranstvom Milan Parivodić je ukazao da su brendovi jedan od osnovnih parametara medjunarodne konkurencije, medju kojima se nalaze cena, kvalitet, pakovanje i trajanje proizvoda.

Parivodić je istakao da proizvod koji poseduje brend na svetskom tržištu vredi 30 do 40 odsto više nego onaj bez brenda.

On dodao da stvaranje "kantri-brenda Srbije" treba da pomogne razvoju turizma, povećanju investicija i izvoza i dodao da Beograd treba da predvodi Balkan kao privredni centar, čemu treba da doprinese i ovaj sajam.

Sajam brendova traje do 4. marta, a imaće i stručni deo sa odgovarajućim predavanjima stručnjaka.
Na sajmu učestvuju u predstavnici najveće svetske agencije za brendiranje "Interbrend", koja se bavi istraživanjem, dizajnom i zaštitom brendova u više od 20 zemalja.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image