Na "Noći reklamoždera" izabran događaj decenije - ukidanje viza Srbiji, a priznanje je tim povodom primio Božidar Đelić.
Događaj decenije na jubilarnoj desetoj manifestaciji "Noć reklamoždera" je ukidanje viza Srbiji, a priznanje je, u Centru "Sava", uručeno potpredsedniku Vlade Srbije zaduženom za evropske integracije Božidaru Đeliću.
U okviru prve večeri revije najboljih svetskih reklama, našoj poznatoj plivačici Nađi Higl organizatori Super star vorldvajd (Worldwide) agencija dodelili su priznanje "Brend Srbija", jer je u prethodnoj godini svojim radom na najlepši način promovisala Srbiju.
Specijalno priznanje "Grend slem" (Grand Slam) za doprinos razvoju advertajzinga u Srbiji pripalo je glavnom uredniku marketinškog časopisa "Tabu" (Taboo") Žozefu Lončaru, dok je priznanje "Vorld tur 2009" (World Tour) uručeno Aci Boškoviću iz kompanije "Komunis" i Ognjenu Jankoviću iz "SVA" agencije.
Prvi put ove godine biće proglašena najpopularnija reklama decenije u Srbiji, od onih koje je publika odabrala u proteklom periodu. Od tri reklame koje su ušle u najuži izbor: "Sve najbolje leti Jatom" Jat ervejz, "Nije svejedno - navijač" Nektar i "U vezi sa vama" Telekom Srbija, publika će do sutra, druge večeri manifestacije, odlučiti koja će pobediti. Ako još niste odlučili koja je najbolja reklama prema vašem mišljenju, pogledajte ih OVDE, razmislite i glasajte.
(Tanjug/MONDO)
U okviru prve večeri revije najboljih svetskih reklama, našoj poznatoj plivačici Nađi Higl organizatori Super star vorldvajd (Worldwide) agencija dodelili su priznanje "Brend Srbija", jer je u prethodnoj godini svojim radom na najlepši način promovisala Srbiju.
Specijalno priznanje "Grend slem" (Grand Slam) za doprinos razvoju advertajzinga u Srbiji pripalo je glavnom uredniku marketinškog časopisa "Tabu" (Taboo") Žozefu Lončaru, dok je priznanje "Vorld tur 2009" (World Tour) uručeno Aci Boškoviću iz kompanije "Komunis" i Ognjenu Jankoviću iz "SVA" agencije.
Prvi put ove godine biće proglašena najpopularnija reklama decenije u Srbiji, od onih koje je publika odabrala u proteklom periodu. Od tri reklame koje su ušle u najuži izbor: "Sve najbolje leti Jatom" Jat ervejz, "Nije svejedno - navijač" Nektar i "U vezi sa vama" Telekom Srbija, publika će do sutra, druge večeri manifestacije, odlučiti koja će pobediti. Ako još niste odlučili koja je najbolja reklama prema vašem mišljenju, pogledajte ih OVDE, razmislite i glasajte.
(Tanjug/MONDO)