• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Telekom uvodi mnogo novih usluga

U išćekivanju tržišne konkurencije u oblasti telekomunikacija, prioriteti "Telekoma Srbija" su digitalizacija mreže i razgraničenje dvojnih priključaka, rekao je Tanjugu šef službe tog preduzeća za korisničke servise Vojislav Stojiljković.

U išćekivanju tržišne konkurencije u oblasti telekomunikacija, prioriteti "Telekoma Srbija" su digitalizacija mreže i razgraničenje dvojnih priključaka, rekao je Tanjugu šef službe tog preduzeća za korisničke servise Vojislav Stojiljković.

Prema najnovijim podacima, ukupan broj zauzetih telefonskih priključaka na mreži "Telekoma" u našoj zemlji je 2.652.364, od čega je 82,26 odsto digitalnih linija, naveo je Stojiljković.
"Primarni plan preduzeća je da procenat digitalnih priključaka na kraju godine iznosi 90 odsto, kao i da dvojni telefonski priključci budu potpuno razgraničeni", naglasio je on dodavši da u Srbiji 380.681 pretplatnik ima dvojnu telefonsku liniju, od kojih je 92.073 u Beogradu.

Pored digitalizacije mreže fiksne telefonije, "Telekom" uvodi i mnoge nove usluge i servise, kao što su Inteligentne mreže, prodaja ISDN telefonskih priključaka i uvodjenje ADSL usluga, naveo je Stojiljković.
Broj zahteva za priključenje na fiksnu telefonsku mrežu u januaru je iznosio 13.898, najviše u Beogradu i Novom Sadu, a cena priključka za fizička lica iznosi 6.000 dinara, a za pravna 12.000 dinara i jedinstvena je na celoj teritoriji Srbije, rekao je Stojiljković.

U slučajevima kada je za dobijanje priključka potrebna dogradnja mreže, na cenu priključka dodatno se naplaćuje još 4.000 dinara, odnosno još po 80 dinara po metru, ako je potrebno telefonske instalacije "razvući" više od 150 metara.

Prema Stojiljkovićevim rečima, realna slika perioda realizacije zahteva za dobijanje telefonskog priključka ne može biti dobijena sagledavanjem statistike, jer se u nekim mestima na priključak čeka svega nekoliko dana, a u zabačenim selima i po nekoliko godina.

Dva osnovna tehnička uslova koja treba da budu ispunjena da bi bilo ko dobio telefonsku liniju jesu "žica i broj u telefonskoj centrali", objasnio je on napomenuvši da je "Telekom" u obavezi da u roku od 30 dana odgovori korisniku i obavesti ga da li njegov zahtev može biti rešen.

Ukoliko je odgovor negativan, podnosilac zahteva ne treba ponovo da ga podnosi, jer je zahtev registrovan, a preduzeće automatski svakih 60 dana proverava da li su u medjuvremenu mreža ili centrala proširene.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image