Novi model Xiaomi telefona na jednom mestu spojio je i tehnologiju i modu i predstavio nove brend ambasadorke.
Kompanija Xiaomi upriličila je 22. novembra magičan događaj u Beogradu koji je okupio odabrane influensrke i predstavio, ne samo nove modele telefona Xiaomi 11 Lite 5G NE, već i nove mikrobrend ambasadorke.
Baš zato što svaka od njih ima svoj jedinstveni fazon, to je i povezica događaja koja glasi “Prati svoj stil”.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićZapravo, kroz dizajn i karakteristike telefona dočarana je upravo veza između tehnologije i mode.
Xiaomi 11 Lite 5G NE telefon odlikuje dizajn koji otkriva eleganciju utkanu u svaki detalj. Ono što ga čini specifičnim je i halo prsten oko glavne kamere, kao i mat završnica koja umanjuje otiske prstiju, čineći ga potpuno urednim.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićZbog kamere koja je samo 1,77 mm van telefona i simetričnog i supertankog bočnog i gornjeg okvira širine svega 1,88 mm, Xiaomi Lite 5G NE, stvara prijatan i nežan osećaj na dlanu.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićSam događaj bio je sve samo ne običan i odvijao se zapravo u nekoliko faza. Najpre su influenserkama bile poslate misteriozne kutije sa zagonetkom koje nisu bile brendirane. A rešenje enigme upravo je bilo “Prati svoj stil” - gorepomenuti slogan za novi model Xiaomi telefona. Nakon toga influenserke su najavile pratiocima odlazak na sasvim posebno mesto, sa kog će im objasniti o čemu je reč.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićA potom - magija. Misteriozni event započet je najpre otpakivanjem uređaja, a sve to radile su sa povezom na očima što je atmosferu posebno “začinilo”. Cilj ovakvog unboxinga bio je da influenserke zaista osete čari telefona, a to je da je on lagan kao pero, težine 158 grama i debljine 6,81 mm.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićNakon skidanja poveza mogle su da uzmu svoje telefone i krenu na makeover.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićZvaničan hashtag događaja bio je #leplepsinajlepsi, kako im je i predstavljen telefon, a nakon prezentacije usledio je photoshooting, gde je glavni cilj bio potpuna transformacija devojaka.
Izvor: Promo/Đorđe BukvićStilista Stefan Orlić odabrao je 11 stajlinga za 11 stageova koji su predstavljali nešto vezano za telefone. Shodno tome, svaka devojka dobila je matching outfit sa svojim novim telefonom i svaka je bila stilizovana za jedan stage koji je bio u skladu sa dizajnom i karakteristikama telefona.
Za fotografije na događaju pobrinuo se modni fotograf Đorđe Bukvić, a frizuru i šminku radili su L'Oreal pro education Srbija (@lorealpro_education_srbija) i Marko Fox za L'Oreal Paris.
Finalne editorijalne fotografije koje je radio Đorđe Bukvić mogu se naći na Instagram stranici Xiaomi.Srbija.