• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NOVA PREVARA U SRBIJI, ODMAH PROVERITE PORUKE! Banka hitno upozorila, ako ste dobili ovakvu, možete SVE da izgubite!

 Tamara Sekulović
Autor Tamara Sekulović

Jedna banka upozorila je svoje klijente na prevarante koji vrebaju ljude na internetu pozivajući ih da ponovo aktiviraju Moja mBanka aplikaciju. Poruke stigle i ljudima koji uopšte nisu klijenti!

 Banka Izvor: Stterstock/Pavel L Photo and Video

Rajfajzen banka u Srbiji poslala je mejl korisnicima da dobro obrate pažnju ako dobiju specifični sumnjivi mejl u kojem se lažno tvrdi da su ga oni poslali. U mejlu se traži potvrda ličnih podataka, a stigao je i ljudima koji nisu klijenti ove banke!

"Obaveštavamo Vas da je u toku zlonamera aktivnost slanja i-mejl poruka kojima se građani pozivaju, prividno u ime Rajfajzen banke, da ponovo aktiviraju svoju Moja mBanka aplikaciju, uz konstataciju da je 'potrebna potvrda vašg broja mobilnog telefona'", navodi Rajfajzen banka u saopštenju.

Takođe, poruka sadrži link na kojem je navodno potrebno uneti svoje podatke za pristup aplikaciji, upozoravaju iz banke i naglašavaju da ovaj sadržaj nije zvanični njihov kao i da preduzimaju sve mere da reše problem ove prevare.

Objasnili su i po kojim elementima se mogu prepoznati poruke koje su zapravo prevara:

  • naslov poruke je "Morate ponovo aktivirati svoju Moja mBanka" ili sličan
  • pošiljalac je naveden kao "Raiffeisen Online", dok se kao njegova i-mejl adresa pojavljuje adresa "rbbservice" sa domena .wf, ili drugih domena van domena raiffeisenbank.rs
  • od primaoca se traži da klikne na link naslovljen sa "Potvrdite svoj nalog" ili slično
  • link vodi na stranicu koja nije na domenu raiffeisenbank.rs

"U pitanju je pokušaj prevare i zloupotrebe podataka koje klijent dostavi, te Vas stoga molimo da ne postupate na način koji Vam se sugeriše u toj poruci. Banka je preduzela sve raspoložive mere u cilju rešavanja ovog problema.

Naglašavamo da je poruka poslata nasumično, dakle i na primaoce koji nisu klijenti Raiffeisen banke.

Takođe koristimo priliku da Vas podsetimo da Raiffeisen banka nikad neće zahtevati Vaše podatke niti njihovo ažuriranje putem i-mejl poruka sa nepoznatim linkovima. Svi linkovi u porukama koje dobijate od banke vode na domen raiffeisenbank.rs ili Vam sugerišu komunikaciju preko nekog od zvaničnih kanala banke!", navodi se u saopštenju Rajfajzen banke.

(Mondo)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Joohny

Sta ce da mi uzmu...u minusu sam

Lola

@Joohny Da podebljaju minus

Maki

@Joohny Srećno su se zeznuli, barem kod tebe, a nisi jedini. Mada imaju oni svoju kijentelu, neko će nasesti kao i uvek.

special image