• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Felerična bela tehnika

U Beogradu je prošle godine bilo 3.600 prijava potrošača, koji se najviše žale na kvalitet bele tehnike i aparata za domaćinstvo, saopštila je Tržišna inspekcija Beograda.

"Potrošači najčešće reklamiraju frižidere ,šporete, veš mašine, televizore i kompjutere", izjavila je agenciji Beta šef odeljenja za zaštitu potrošača Nada Đorđević.

Prema njenim rečima, u najvećem broju slučajeva žalba se rešava poravnanjem i prodavci se trude da zadovolje potrošača, kada je prigovor osnovan.

Ona je navela da, ukoliko se prigovor opravdan, kupac ima pravo da za kupljenu robu traži povraćaj novac ili da je zameni za neku drugu robu.

Đorđević je kazala da je veliki problem za Tržišnu inspekciju to što građani koriste zanatske usluge, čije reklame nalaze na flajerima u poštanskim sandučićima ili su izlepljene po drugim mestima.

"Ti brojevi telefona se menjanju i ne možemo stupiti u kontakt sa pružaocem usluge kao bi izvršili reklamaciju", rekla je Đoriđević i dodala da se potrošači ugavnom žale na kvalitet urađenog posla i cenu usluge koja im je naplaćena.

Ona je apelovala na građane koriste proverene informacije ili usluge koje se oglašavaju u sredstavima javnog informisanja, jer se tako ne može stupiti u kontakt za pružaocem usluge.

U Tržišnoj inspekciji navode da je u toku izrada novog zakona o zaštiti potrošača koji će vise štititi prava kupaca i doprineti većoj odgovornosti prodavaca.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image