• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nove parking zone u Beogradu

Parking zone će ove godine biti uvedene u više od 50 ulica u užem jezgru Beograda. Prvo proširenje treba da očekuju stanari na Zvezdari - zelena zona, gde će zoniranje početi već na proleće.

Posle Zvezdare sledi obeležavanje zona u ulicama na Paliluli (žuta), a do kraja godine zone će prekriti i preostali deo Vračara (zelena).

Prioritet Gradskog sekretarijata za saobraćaj za ovu godinu je i takozvano redefinisanje režima saobraćaja u pojedinim delovima grada. Između ostalog, pod tim se podrazumeva uvođenje novih parking zona i to na teritoriji navedenih opština.

Taj posao treba da uradi Sekretarijat u saradnji sa opštinskim upravama i "Parking servisom". U planu je da na Paliluli bude uvedena žuta zona, sa vremenskim ograničenjem od najviše 120 minuta.

To znači da vozači mogu da se zadrže najviše dva sata na jednom parking mestu, nakon čega moraju da pomere svoje vozilo.

Sa druge strane, na Vračaru i Zvezdari najverovatnije će biti uvedena zelena parking zona, sa vremenskim ograničenjem od 180 minuta.

"Nove zone najpre će biti uvedene na Zvezdari i taj posao će biti završen na proleće. Da li će to biti mart, april ili maj, još nije sigurno. Nakon toga sledi zoniranje delova Palilule, a želja nam je da do kraja godine uvedemo zone i u preostalom delu Vračara", kaže za "Blic" Boban Kovačević, direktor "Parking servisa".

Stanari u Bulevaru kralja Aleksandra, Ruzveltovoj, Dimitrija Tucovića, Batutovoj i drugim ulicama na proleće će moći da kupe stanarske parking karte. Ako do tad ne bude promene cenovnika, oni će mesečno izdvajati 457 dinara za svoje parking mesto.

Isto će moći da urade i stanovnici koji imaju automobil, a žive na Paliluli i delu Vračara (deo od Cara Nikolaja II do Južnog bulevara) nakon zoniranja ulica u njihovom okruženju.

"Zone uvodimo zbog sve češćih zahteva stanara na ovim opštinama koji su zbog velikog broja parkiranih vozila ispred njihovih zgrada prinuđeni da parkiraju i po nekoliko ulica dalje. Najbolji primer dobrih efekata zoniranja je ulica Gundulićev venac koja je nekada bila prenatrpana vozilima, a danas gotovo u svako doba dana može da se nađe parking mesto.

Zoniranje se radi pre svega zbog stanara i zato ćemo pre uvođenja zona organizovati tribine gde će građani moći da iznesu svoje predloge i primedbe u vezi parkiranja", kaže Radenko Vuković direktor parking kontrole u "Parking servisu".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image