• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako korisnik bira omiljeni TV sadržaj?

Izvor Promo

Pojedina istraživanja ukazuju na to da se savremeni čovek dnevno susreće sa nekoliko hiljada informacija.

 Kako korisnik bira omiljeni TV sadržaj telenor hipernet Izvor: Promo

U tom kolopletu pojmova, mnogo je podataka koji su
za čoveka suštinski nebitni. S tim u vezi, dolazimo do jednog važnog pitanja:
Kako odvojiti bitno od nebitnog i izabrati sadržaj po sopstvenoj meri i ličnom
nahođenju?
Recimo to ovako – da li biste voleli da posle napornog radnog dana dođete kući i,
među nepreglednim TV sadržajem, sami, bez gubljenja vremena, izaberete teme
koje vama najviše odgovaraju? Drugim rečima, da sami, nezavisno od TV
stanice, odlučujete i pravite izbor šta ćete gledati? Da personalizujete sadržaj po
sopstvenim željama i potrebama, da vladate vašim daljinskim upravljačem u
pravom smislu te reči? Zvuči dobro?
Kada je pre nekog vremena na tržištu fiksnog interneta i distribucije TV sadržaja
predstavljen Hipernet, prethodno navedene stvari su iz mašte konačno počele da
prelaze u stvarnost. Tako je Hipernet paket – kompletan portfolio fiksnih usluga
za domaćinstva u Srbiji, koji obuhvata optički internet, digitalnu TV uslugu i fiksnu
telefoniju – na domaće tržište doneo nešto sasvim novo kada je reč o tehničkim
karakteristikama, ali i o odnosu i komunikaciji između klijenta i provajdera.
Usled mnogobrojnih povratnih informacija od samih korisnika, Hipernet je u jako
kratkom vremenskom roku uspeo dodatno da unapredi tehnički kvalitet svojih
usluga. Tako je, primera radi, nova, ažurirana TV aplikacija značajno podigla
kvalitet slike u odnosu na prvobitnu, testnu verziju. Takođe, od sada je u opticaju
i veći broj TV kanala, dok je, sa druge strane, ukupan broj HD kanala povećan za
dodatnih 16. Reč je o napretku vrednom svake hvale, posebno stoga što je od
pojave Hiperneta pa do sada prošlo jako malo vremena za jedan ovako
intenzivan napredak.
Iz Telenora nas „upozoravaju“ da tačka još uvek nije stavljena i da korisnici mogu
očekivati nova unapređenja na polju interfejsa, ali i drugih funkcionalnosti.
Da podsetimo, Hipernet usluga dostupna je domaćinstvima kroz:
Hipernet Trio (optički internet, digitalna TV i fiksna telefonija),
Hipernet Duo (optički internet i digitalna TV),
Hipernet + (optički internet i fiksna telefonija).
Takođe, korisnicima je dostupan i Hipernet optički internet u vidu pojedinačne
usluge.

Open

Svi tarifni planovi dostupni su u M i L varijanti, sa brzinama interneta koje idu do
150/75 Mbps, odnosno do 250/125 Mbps, i do 500/250 Mbps za Telenor mobilne
korisnike.
Hipernet je krenuo sa radom sredinom novembra prošle godine, a sve
informacije o uslugama možete dobiti pozivom na broj 0639000.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image