• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kolaps na Gazeli!

Na mostu Gazela i prilaznim saobraćajnicama u petak uveče je vladao pravi kolaps u smeru ka Novom Begradu, zbog naprsline na glavnoj gredi srednje trake. Generalni direktor javnog preduzeća "Putevi Srbije" izjavio je da je most "Gazela" trenutno bezbedan za putnička vozila.

Vozači i prolaznici su izveštaču Tanjugu kazali da se ne osećaju bezbedno, ali da nemaju drugog izbora i da su na gužve već navikli, a oko mosta i na samom mostu se nisu mogli videti pripadnici saobraćajne policije.

"To nam je jedini izbor, svi ostali mostovi su takođe u guzzvi, ali izdržaćemo dok ovo ne poprave", kazao je Dragan Karabuha iz Beograda.

Dejan Tošić je rekao da će se tek videti da li su nadležni bili u pravu kada su govorili da je most sada bezbedan.

"Gužva je velika, strašno, više se ne zna da li je špic, radni dan ili vikend ili odmori. Trebalo je odavno rekonstruisati most i napraviti što pre most preko Ade i možda još dva mosta da bi se regulisala ova guzzva", kazao je on.

Pojedini vozači kažu da je "van pameti" što je most u takvom stanju, a neki da je popravka neminovna i da je potrebno strpljenje.

Generalni direktor javnog preduzeća "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak izjavio je danas da je most "Gazela" trenutno bezbedan za putnička vozila, koja će saobraćati krajnjom levom i desnom trakom, najavljujući da će sanacija naprslina na glavnoj gredi srednje trake biti gotova za oko 15 dana.

Drobnjak je na konferenciji za novinare rekao da će radovi na sanaciji koštati oko 17 miliona dinara i da će finasirati "Putevi Srbije".

On je rekao da to preduzeće na svakih mesec, do mesec i po dana, pregleda most i da su u poslednjih 10 dana izvršili pregled i tom prilikom ustanovili naprslinu, dodajući da je zbog bezbednosti odlučeno da se zatvori teretni saobraćaj za vozila koja imaju više od 3,5 tone nosivosti.

Drobnjak je kazao da su u toku pripreme koje će trajati 10 do 12 dana, a da će samo izvođenje radova biti završeno za dva, tri dana i da će oni biti realizovani iznad vode.

On je rekao da radovi na sanaciji podrazumevaju zavarivanje napsrlina i pregled šrafova i da je najbitnije da se ne javljaju "dinamički udari" koji mogu da izazovu veće pukotine.

Drobnjak je podsetio da je most "Gazela" star 40 godina i da je projektovan da preko njega prolazi dnevno od 40.000 do 50.000 vozila , a ne kao što je sada slučaj 150.000 do 160.000, ukazujući da je do naprslina došlo zbog oštećenja na izolaciji koja je propala od vode, mraza, soli...

On je kazao da bi rekonstrukcija celog mosta trebala da krene početkom marta i da će koštati ukupno 60 miliona evra.

"Ako se opet pojave naprsline, dok ne bude rekonstruisan ceo most, reagovaćemo kao i sada", dodao je direktor "Puteva Srbije".

On je kazao da bi rekonstrukcija celog mosta trebala da krene početkom marta i koštaće ukupno 60 miliona evra, a planirano je da traje 22 meseca.

Drobnjak je najavio da će 11. februara u Londonu imati sastanak sa generalnim direktorom Banke za obnovu i razvoj da odobri kredit, kao i da je Evropska investiciona banka već odobrila 33 mliona evra.

"Nadam se da će novac biti odobren, a ako ne bude onda ćemo to finansirati iz naših sredstava", rekao je on.

Početak radova na kompletnoj rehabilitaciji mosta "Gazela" direktno je uslovljen davanjem saglasnosti Borda direktora Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj, na Akcioni plan raseljavanja nehigijenskog naselja ispod mosta Gazela, koji je Grad Beograd sproveo avgusta prošle godine.

Drobnjak je kazao da to javno preduzeće ima dobru saradnju sa gradskim vlastima i da će tokom rekonstrukcije po jedna strana mosta biti zatvorena skroz, kada bude stavljan završni sloj asfalta, što će trajati dva tri dana, a ceo most biće zatvoren na kraju zbog testiranja mosta na opterećenje.

On je objasnio da će se radovi izvoditi ispod mosta i sa strane mosta, i da će biti zamenjeno oko 2.200 tona armatrure i čelika, napominjući da je projektant "Mostprojekt", izvođač radova "Mostogradnja", podizvođač "Štrabag", uz učešsće stručnjaka iz "Puteva Srbije".

(Tanjug/MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image