• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DIJAMANT – KOMPANIJA KOJA PRATI PRAVE VREDNOSTI: Donirana sredstva za potrebe osoba sa Daunovim sindromom

Izvor Promo

Kompanija Dijamant, koja beleži više od 80 godina uspešnog poslovanja, prepoznala je značaj društveno odgovornih aktivnosti i nastavila sa realizacijom kampanje „Prati suncokret“, koja je usmerena na potrebe osoba sa Daunovim sindromom i poboljšanje njihovog položaja.

 DIJAMANT KOMPANIJA KOJA PRATI PRAVE VREDNOSTI Izvor: Promo

S tim u vezi, donirano je milion i sedam stotina hiljada dinara nacionalnom Savezu udruženja za
pomoć osobama sa Daunovim sindromom i na taj način, pružena podrška onima koji su na prvi
pogled drugačiji, ali su važan deo zajednice.
„Kada imaš priliku da jednoj osobi ulepšaš život, to je privilegija, a kad su u pitanju oni čiji
osmeh, uprkos svakodnevnim problemima sa kojima se suočavaju, nikada ne izostaje, taj osećaj
se ne može opisati. Kampanju „Prati suncokret“ započeli smo u želji da podignemo svest
javnosti o osobama sa Daunovim sindromom i pokrenemo značajne teme, kao što je njihova
inkluzija u društvene aktivnosti. Ovo je druga godina projekta i izuzetno sam ponosna na
reakcije šire zajednice koja je razumela značaj poruke koju komuniciramo. Kupovinom našeg
najprepoznatljivijeg proizvoda, Dijamant ulja, potrošači su donirali po jedan dinar za potrebe
Saveza, što je i dokaz podrške i prepoznatosti naše osnovne ideje“, izjavila je Bojana Petrašek
Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
Sa druge strane, Snežana Milivojević, predsednica Saveza udruženja izrazila je zahvalnost
kompaniji uz uverenje da će donirana sredstva biti upotrebljena za unapređenje daljeg rada
udruženja.
Inicijativa „Prati suncokret“, pored materijalne podrške ima za cilj da upozna širu javnost sa
potrebama onih čiji glas se retko čuje i da pokaže da samo zajedničkim snagama možemo da
menjamo sredinu na bolje, jer kako i sam slogan kampanje poručuje - više smo slični nego
različiti.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image