• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KOMPANIJE COCA-COLA HBC SRBIJA I BAMBI PREDSTAVILE IZVEŠTAJ O ODRŽIVOM POSLOVANJU

Izvor Promo

Kolektivi koji kreiraju lepše lice zajednice.

 KOMPANIJE COCA-COLA HBC SRBIJA I BAMBI PREDSTAVILE IZVEŠTAJ O ODRŽIVOM POSLOVANJU Izvor: Promo/Mirjana Djurdjević

Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2021. godinu, pod nazivom „Budućnost je zajednička odgovornost“. Ovo je deveti izveštaj kompanije Coca-Cola HBC Srbija, dok je drugi u kojem se predstavljaju zajednički rezultati i ciljevi sa kompanijom Bambi, koja je od 2019. deo Coca-Cola HBC porodice.

U još jednoj izazovnoj godini, Coca-Cola HBC Srbija i Bambi nastavili su sa inovacijama i razvojem biznisa, ali i poboljšanjem svih indikatora kad je u pitanju zaštita životne sredine, kao važna oblast održivosti. Među najvažnijim dostignućima koja imaju uticaj na zaštitu životne sredine izdvajaju se:

- Coca-Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića 53,45% i potrošnju energije za 56% od 2007. godine;
- Coca-Cola HBC Srbija postala je prvi nosilac prestižnog AWS sertifikata, koji potvrđuje izuzetnu brigu o vodnim resursima u punionicama kompanije
- Kompanija Bambi od 2017. smanjila je utrošak vode po toni proizvoda za 24,7%;
99,27% otpada generisanog u proizvodnji kompanija Coca-Cola HBC Srbija šalje na reciklažu. Kompanija Bambi je tokom 2021. godine reciklirala 98% generisanog proizvodnog otpada;
- Posađeno je ukupno 800 novih stabala drveća.

Izvor: Promo/Mirjana Djurdjević

„U 2021. godini ne samo da smo uspeli da se oporavimo od izazova koji je Covid postavio pred nas, već smo postavili temelje za novi ubrzani rast u godinama koje dolaze, ulaskom u nove kategorije i proširenjem portfolija inovacijama. Pamtićemo 2021. godinu kao rekordnu i kada je reč o našem doprinosu oporavku i razvoju zajednice u kojoj poslujemo, ali i prema impresivnom napretku koji smo ostvarili u domenu zaštite životne sredine. Ulagali smo u napredne tehnologije, poput pametnih rashladnih uređaja, formirali smo zelenu flotu kako bismo smanjili štetne emisije voznog parka, opredelili se za još inovacija na ambalaži. A ipak osećamo da je ovo tek početak, jer je za naš izvanredni tim zaposlenih, održivost oduvek aktuelna tema, stvar opredeljenja i zajednička odgovornost“, rekao je na predstavljanju Izveštaja Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Za kompaniju Bambi, 2021. godina je takođe bila uspešna.

“Prvi put u istoriji, naš izvoz je prešao magičnu granicu od 10.000 tona, uz rast od 10 odsto u odnosu na 2020. godinu. Investirali smo 11 miliona evra u novu proizvodnu Plazma liniju i započeli izgradnju Centra za istraživanje i razvoj koji će, obećavamo, biti povod brojnih lepih vesti, a pre svega izvor inspiracije, ideja, znanja. Brinemo svakodnevno i o našim zaposlenima, radeći na njihovom osnaživanju. Pažljivo razmatramo i svoje poslovne planove brinući o zaštiti životne sredine, jer generacije koje dolaze od nas očekuju odgovornost, baš kao i mi od njih talenat, inovativnost i bolje sutra”, istakao je Ognjen Lazić, direktor finansija u kompaniji Bambi.

Izvor: Promo/Mirjana Djurdjević

Zastupljenost žena, razvoj mladih i briga o zajednici
Na prezentaciji Izveštaja saopšteno je da 67,7% menadžerskih pozicija u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija zauzimaju žene, dok je taj procenat u kompaniji Bambi 46.97%. Obe kompanije ulagale su u obuke zaposlenih, više od 29,9 hiljada sati (Coca-Cola HBC Srbija), odnosno 12,7 hiljada sati (Bambi).

Mladi su ostali važan fokus, pa su na njihovom osnaživanju ove dve kompanije radile kroz edukativne programe Coca-Cola podrška mladima i Bambi for YOUng.

Pored brojnih projekata i inicijativa u 2021. godini, kompanije su u razvoj lokalnih zajednica uložile 92 miliona dinara.

I ove godine, predstavljanju Izveštaja prethodio je Sustainability forum, na kojem su predstavnici kompanija, državnih institucija, medija i civilnog sektora razgovarali o važnim temama kao što su upravljanje vodama, ambalaža, razvoj zajednica i donacije.

Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je, kao i do sada, sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.

Izveštaju možete pristupiti ovde:
https://rs.coca-colahellenic.com/content/dam/cch/rs/documents/Izvestaj

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image