• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dodeljene nagrade MIXX Awards 2022

Izvor Promo

Nagrade za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 9. juna u okviru konferencije Digital Day u Dorćol Platzu u Beogradu.

 Dodeljene nagrade MIXX Awards 2022 Izvor: Promo/Aleksandar Karić

Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards prvi put su činili regionalni digitalni stručnjaci među kojima su: Milja Šijakinjić, Žiška, Vesna Ćeranić, Executive Group, Sanja Gajić, FullHouse Ogilvy, Nikola Parun, Ovation BBDO, Zdravko Kevrešan, Drive, Marija Pasuljević, E-commerce Asocijacija Srbije, Diana Radić, Dnevne nezavisne novine (BiH), Dragana Koprivica, CREDA (MNE), Vanja Bertalan, Human (CRO), Boris Vučurević, WeissMuller Creative Media, Danica Stupar, BizLife, Ivana Laković, Buro Adria, Vladimir Kovač, DigiTalk, Anita Galić, A1, Ana Veličković, Loreal, Đorđe Jovanović, Xiaomi, Dejan Kosanović, Mozzart i Bojan Šaptović, Pioniri Communications, koji je bio i predsednik stručnog žirija.

Dobitnici IAB MIXX Awards za 2022. godinu su:

Best Brand Advertising Campaign – Rum Kasato – Tek mi je 30 - Žiška
Best Cross Media Integration – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
Best Innovation – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
Best E-Commerce Campaign – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
Best Product Launch – Grand Single Origin – Pom Pom Communications
Best Social Community Building – Nektar pivo – Sipaj po mrežama – Pioniri Communications
Best Video Advertising Campaign – Grand kafa – Hajde da imamo vremena – Žiška
Best Branded Content – Boosterhahaha.rs – Ovation BBDO
Best Social Influencer Marketing – Čista petica za povratak u školu – Drive i McCann Beograd
Best Social Media Campaign – Munchmallow – 40 slatkih godina – Žiška
Best Campaign Effectiveness – Kad budeš bila spremna – Direct Media United Solutions

Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4.

Sa ciljem da doniranje učini jednostavnijim, bržim i održivim, kompanija Mastercard je krajem prošle godine pokrenula društveno odgovornu kampanju “Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo.” Projekat promoviše nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platformu za doniranje - superhero.rs, stavljajući u funkciju dobročinstva sve ključne funkcionalnosti digitalnog plaćanja. Kako bi dodatno približili važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, važan deo platforme je i Superhero modna kolekcija, koja se specijalno kreira za ovu svrhu, a proizvodi se u Srbiji.

Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena peti put zaredom.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image