Digitalni izdavači svoje radove mogu prijaviti u ukupno četiri kategorije, a ocenjivaće ih 16 članova žirija s bogatim iskustvom iz čitavog regiona.

SoMo Media će nagraditi originalne i kreativne digitalne medijske projekte sa izuzetnim rezultatima u kategorijama: Digital Product of the Year, Best Storytelling, Digital Design of the Year i SoMo NATIVE.

“Tokom deset godina SoMo Borac se pretvorio u najvažniju digitalnu nagradu u regiji, zbog čega mi je izuzetno drago što od ove godine i digitalni izdavači imaju priliku za prijavu svojih projekata. Okupljanje cele digitalne zajednice u regiji vrlo je važno za napredak sektora jer nam omogućava da učimo jedni od drugih i delimo iskustva”, istaknuo je Jernej Smisl, predjednik žirija SoMo Media i direktor marketinga VIDAA-e.

SoMo Borac postaje platforma koja obuhvata ceo opseg digitalne industrije u regiji uz spajanje stručnjaka iz sektora i prikaz najboljih primera iz prakse na jednom mestu. Glavni cilj platforme je deljenje znanja i stvaranje zajednice koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regiji te povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom nivou.

SoMo Media.jpg
SoMo Borac 

Članovi žirija nagrade SoMo Media su: Jernej Smisl, VIDAA (predsednik žirija), Miran Pavić, Telegram, Maja Blumenšajn, Nova TV, Stipe Grubišić, Hanza Media, Domagoj Vidović, RTL Hrvatska, Ivan Pleše, Index, Ante Franatović, 24 sata, Ivan Krstić, United Media, Daniel Fazlić, Bloomberg Adria, Anže Ančimer, RTV Slovenia, Pavle Savović, Telegraf, Petar Jevremović, Wireless media/Adria Media Group, Nađa Jokanović, WANNABE MAGAZINE, Igor Popovski, CRNOBELO.com, Mario Šimić, klix.ba i Suada Peštek, Radio Sarajevo.

Novosti oko SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter. Više detalja o svih deset kategorija (SoMo Social, SoMo Content, DA - Digitalna Aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Tech, SoMo Web, CM Godine, SoMoRitanac, SoMo Growth i Somo Global) nalazi se na linku.