Igor Rogan iz Zemuna godinama letuje u Turskoj, pa je i ove godine letnji odmor želeo da provede u ovoj zemlji, pre svega zbog bogatog programa za decu. Nije ni slutio da će mu se "all inclusive" hotel sa pet zvezdica pretvoriti u noćnu moru.
On je letovao u Kemeru, a nakon ovogodišnjeg iskustva, vrlo je verovatno da će proći neko vreme dok ne odluči da ponovo poseti tursku obalu.
Sa trudnom suprugom i trojicom sinova odlučio je letuje preko jedne turističke agencije, i na osnovu njihove ponude na sajtu su rezervisali hotel sa pet zvezdica "ultra all inclusive" varijantu, koju su za sedam dana platili 3.600 evra. Na sajtu je pisalo da se u okviru hotela nalaze dva akva-parka i da mogu oba i da se koriste. Kako priznaje, to im je bilo veoma bitno zbog dece i njihove zabave na letovanju.
Međutim, od trenutka kada su stigli u Kemer počela je saga.
"Mi dolazimo u hotel 23. juna (do 30. juna je trajalo putovanje) i na recepciji hotela saznajemo da pola sadržaja koji se nalazi na sajtu agencije ne postoji. Hotel se razdvojio prošle godine i sada su to dva hotela i sada onaj deo sa akva-parkom koji je bio predviđen za malu decu ne postoji, ne možemo da ga koristimo. Imamo samo jedan akva-park, koji je ekstremni akva-park, a koji deca ne mogu da koriste", rekao je Igor za B92.net.
To je bio samo početak odmotavanja klupka.
"Tu krećemo čitavu sagu sa njima. Hrana je bila užasna, 50 minuta smo čekali u redu da bilo šta jedemo. Tuče su bile za meso. Hranili smo se u Meku u Kemeru, jer nismo mogli da dođemo do obroka u restoranu, jer kada bismo došli na red, više ničega ne bi bilo", rekao je Rogan. Dodao je da je on krenuo na put kolima, dok je njegova supruga sa decom otišla avionom na destinaciju. Osim hrane i već očiglednog saznanja da hotel ne sadrži dva akva-parka kako je stajalo u opisu ponude, porodica Rogan nije bila zadovoljna ni čistoćom u čitavom hotelu.
"Reakciju smo uputili prve večeri, kada smo videli kakva je situacija. U zakonskom roku smo se obratili vodiču, koji je rekao da otvaraju kancelarije sutra u 9 i da se tada jave", otkrio je Rogan.
Sutradan su ih dočekale dve ponude: ili da ih premeste u jeftiniji hotel bez doplate ili da ih premeste u hotel u Beleku, ali uz doplatu od 1.500 evra.
"Sramota je to što ste nam ponudili. Sramota za to jeftinije, a za ovo skuplje ću vam doplatiti i 500 evra za obe porodice", rekao je Igor odmah vodiču, ali mu je gospodin odgovorio da ta opcija nije izvodljiva.
Odmor iz snova koji su sanjali pretvorio se u noćnu moru.
Kada su se vratili sa letovanja, prvo su napisali žalbu i prijavili inspekciji slučaj, te stupili u kontakt sa Republičkom unijom potrošača. Kako je Igor priznao, od trenutka kad su počele prve žalbe, agencija je nekoliko puta sklanjala i ponovo stavljala sporni hotel u svoju ponudu.
U trenutku razgovora sa redakcijom portala B92.net Igor je bio kod advokata, gde je pripremao opomenu pred utuženje:
"Moj zahtev je da se vrati sav novac, to je deo materijalne štete. Odlučio sam se na taj hotel zbog njihovog lažnog predstavljanja. Moja misija je da budu kažnjeni za svoje ponašanje." Kako kaže, novac mu nije satisfakcija i zna da je moguće da prođu godine dok pravda ne bude zadovoljena.
"Dobio, ne dobio, to dugujem deci koja su potencijalno mogla da budu gladna, da nisam bio kolima", završava priču nezadovoljni turista.
(MONDO/B92)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru