Dejan J. iz Novog Sada opisao je svoje iskustvo sa letovanja u Grčkoj, koje nije bilo baš sjajno! Smeštaj i lokacija hotela su bili "užasni", a i hrana je bila loša pa su "ostali gladni". Nakon više od 17 sati vožnje i tri pogrešna skretanja, put ih je, kako kaže Dejan usmerio sa magistralnog puta u žitno polje. Sam kompleks hotela je, navodi Dejan, lep, ali je problem lokacija, piše portal Luftika.

"Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa", požalio se Dejan turističkoj agenciji preko koje je išao na put, a u javnost podelio da su do najbliže plaže išli peške po prašini kroz njive, duže nego što je agencija navela da je potrebno. "U ponudi agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 metara od grada. Merili smo više puta peške i kolima, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 metara, a magistralom 3.100 metara", kaže Dejan za portal Luftika.

Jedan od putnika Bojan S., kaže da, iako je na sajtu agencije navedeno da je hotel u kojem borave sa četiri zvezdice, oni na hotelu ni u celom resortu nisu uspeli da vide nijednu. "Na sajtu agencije navedeno je da je hotel na odličnom mestu za šetnju do grada, kao i da za prevoz do plaže imamo šatl autobus. Sačekao nas je kombi sa osam sedišta koji pritom nije bio registrovan", prepičava Bojan. Niti je, kako dodaju nezadovoljni putnici, išao po dogovorenom rasporedu. "Taj hotel se takođe reklamira kao odličan za boravak sa malom decom" kaže Bojan, a da za to nije adekvatan zaključila je već prvog dana letovanja i putnica Milena D.

"Imali smo i dečja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mejlove agenciji, zamolili čak i svoju porodicu iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira." Nakon tako dugih šetnji do plaže, reklo bi se, čovek lako ogladni, pa je dobro imati all inclusive ponudu u okviru hotela. Ni sa te strane, štaviše, sagovornici nisu imali reči hvale.

"Hrana je bila kao u kasarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Nakraju smo kupovali hranu", kaže Dejan, a Milena dodaje da su makarone i špagete sa kečapom bile svaki dan i da je ishrana koja je apsolutno neadekvatna za decu.

Neadekvatnim se, dodaju sagovornici, pokazalo i održavanje higijene smeštaja i hotelskog bazena, u kojem je, usput, mogao da se osveži ko god je hteo, jer gosti nisu imali nikakvu identifikaciju. Sagovornik, kaže i da se oseća obmanuto i poniženo. Svoje nezadovoljstvo je iskazao i agenciji, a od njih je dobio odgovor da je "agencija ispunila sve svoje ugovorene usluge".

Odgovor agencije

Sličan je odgovor agencija prosledila i redakciji pomenutog portala. Oni navode da je hotel "Tropical“ sa njihove strane predstavljen fotografijama sa sajta hotela, a da je na sajtu uz GPS koordinate i Google mape moguće videti i satelitski snimak i na osnovu njega zaključiti kakva je okolina hotela. Kada je reč o restoranskoj ponudi, veruju da su "različiti ukusi“ ono što je moglo da stvori nezadovoljstvo kod druge strane i objašnjavaju da agencija ne može da utiče na vrstu hrane kao ni na način na koji se služe obroci.

Za okolinu, održavanje smeštaja i druge sadržaje odgovorna je, navode između ostalog, politika samog hotela, a s obzirom na to da se novac za smeštaj uplaćuje hotelu, agencija nije u mogućnosti da vrati novac i u tom slučaju je, kako kažu, teško izaći putnicima u susret.

Ipak, Dejan Jakšić namerava da pravdu potraži na višim instancama. Cilj mu je, kaže, povraćaj makar dela ne tako male sume koju su opredelili za svoje prvo bračno putovanje, ali i želja da njegovo iskustvo pomogne nekom sledećem putniku koji se za istu destinaciju odluči.

(MONDO/Luftika)