Na grupama na društvenoj mreži Fejsbuk turisti koji su otputovali u Egipat, dele svoja iskustva sa letovanja kako bi oni koji tek treba da putuju dobili sve potrebne informacije. Uglavnom dele informacije o cenama ili o tome šta treba posetiti, ali ova žena je podelila svoje iskustvo o tome kako je izgledao njen boravak u jednom hotelu i kako su se ophodili prema njoj na plaži.

"Definitivno u Egiptu nema hotela koji sve imaju, ili skoro sve. Pitanje je samo šta ko od nas više ili manje može da istoleriše. Bila sam skoro u hotelu koji je na glasu, sa prilično dobrom cenom, ali u njemu se ne može naći nasmejano osoblje. Za ležaljke mnogi podmićuju spasioce, pa već ujutru nijedna slobodna ležaljka ne postoji pa do uveče, iako su na njma samo peškiri", napisala je žena pa dodala da osoblje nije htelo ni da priđe da joj pomogne kada su videli da nosi sama ležaljke i to sa dvoje dece.

"U drugim hotelima u Egiptu do sada, kada me vide samu sa decom odmah prilaze, nalaze mesto, izuzetna ljubaznost i uslužnost, ovde vukljam sama ležaljke, nikom ništa. Da se razumemo ja to i ne tražim, ali oseća se nedostatak toga. Ipak ništa od toga nije moglo da naruši ugođaj na plaži, a ipak je to, rekla bih, najbitnije."

Komentari ispod objave su bili šaroliki. Neki su se poistovetili sa situacijom, dok su neki tvrdili da je njima uvek usluga na plažama i u hotelu bila idealna.

"Išla sam prošle godine sama sa ćerkom, svi su bili baš uslužni, spasioci ponajviše, pomagali su nam oko svega na bazenu i plaži", "Mi smo bili isto prošle godine, svi su bili ljubazni i nasmejani", "Mi nismo imali problema sa ležaljkama iako zna da su se ljudi žalili", "Prošle godine su pojedini stavljali maramu vezanu za suncobran i tako imalo rezervisane ležaljke do kraja odmora. Kad sam pitala momke sa plaže šta se dešava, pravili su se blesavi", neki su od komentara.

(MONDO)