Globalne brendove Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Mirinda, Evervess i Ivi od sada na police trgovina i pred potrošače donosi tim Knjaz Miloša, zajedno sa već dobro poznatim vodećim regionalnim brendovima kompanije: Knjaz Miloš, Aqua Viva, Guarana, ReMix Knjaz, Tube, Golf i Gusto.

Novi poslovni potez omogućiće dodatni rast kompanije, koja u proteklih nekoliko godina beleži kontinuiran progres i inovativnim poslovanjem razvija regionalno tržište bezalkoholnih napitaka.

“Ovo je velika prekretnica za kompaniju Knjaz Miloš, jer naš portfolio postaje sveobuhvatan i snažan spoj vodećih regionalnih i svetski poznatih napitaka. Naša misija je da nastavimo da pišemo bogatu istoriju Knjaz Miloša, a ovaj strateški iskorak upravo nam to omogućuje, da na temeljima tradicije gradimo kompaniju za budućnost – podsticajno mesto za rad, gde tim stalno raste i napreduje, radeći sa kultnim proizvodima i ostavljajući pečat na tržištu”, rekao je Miloš Stojisavljević, generalni direktor kompanije Knjaz Miloš.

Knjaz Miloš i Pepsi (6).jpg
Promo 

“Mattoni 1873, kao najveći proizvođač i distributer bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, nastavlja svoje investicije u Srbiji. Srećan što je Knjaz Miloš deo naše velike porodice i siguran sam da će lokalni tim, na tržištima gde ima dokazanu ekspertizu, Pepsi brendove potrošačima i partnerima predstaviti na nov i impresivan način, čineći da obim našeg poslovanja u ovom delu Evrope kontinuirano raste“, rekao je Alesandro Paskvale, generalni direktor Mattoni 1873 grupe.

„Izgradnja jakih odnosa sa potrošačima, saradnicima i celokupnom zajednicom u kojoj poslujemo je ključ održivog uspeha na tržištu. Ovo partnerstvo će nam pomoći da postignemo upravo to – da nastavimo da inspirišemo kroz naše brendove i nudimo proizvode najboljeg kvaliteta potrošačima. Zadovoljstvo nam je što imamo priliku da rastemo zajedno“, rekao je Kristof Gije, CEO franšiznog poslovanja za tržište Evrope u kompaniji PepsiCo.

Uz najnoviji dodatak portfoliju, očekuje se da će Knjaz Miloš, sa više od 1000 zaposlenih, prodavati blizu pola milijarde jedinica pića, sa prometom većim od 150 miliona evra godišnje.