Punoletstvo kompanije praćeno je uvođenjem koncepta dugoročno povoljnih cena koji menja način kupovine na domaćem tržištu, kao i rekordnim povećanjem plata u tri navrata tokom 2022. godine. Kao jedan od najvećih subjekata u ritejl sektoru, dm je novu poslovnu godinu započeo pokretanjem online prodavnice čime je svoje usluge i proizvode približio kupcima širom Srbije.
U protekloj poslovnoj godini dm Srbija je proširio svoju prodajnu mrežu otvaranjem sedam novih drogerija, te sada ima 119 prodavnica u 31 gradu u zemlji. U otvaranje novih drogerija, renoviranje postojećih, proširenje distributivnog centra i otvaranje nove dm centrale uloženo je više od 1,06 milijardi dinara, a broj zaposlenih dostigao je skoro 1.600. Početkom 2022. godine dm je uveo koncept „UVEK POVOLJNO“ i na taj način popuste zamenio dugoročno povoljnim cenama koje odražavaju stabilnost tokom sveprisutnog rasta cena na tržištu.
Na nivou celokupne grupe koja broji 14 zemalja, dm je ostvario ukupan promet od 13,581 milijarde evra, proširio prodajnu mrežu na 3,945 drogerija, a broj zaposlenih u koncernu premašio je 71.600.
Tokom poslovne 2021/22. godine dm Srbija je donirao čak 34,74 miliona dinarazajednici, od čega je 28 miliona donirano u vidu novčane pomoći i kupovinom neophodne opreme, dok je 6,74 miliona realizovano doniranjem robe iz asortimana.
U septembru 2022. obeležen je početak četvrtog ciklusa tradicionalnog projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je kompanija pokrenula zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima. Kao rezultat dosadašnjeg angažovanja, u prethodne tri faze ove akcije zasađeno je ukupno 350.000 stabala, a u predstojećem ciklusu planirana je sadnja novih 250.000 sadnica.
Kompanija dm plasirala se među „20 najpoželjnijih VRH poslodavaca u Srbiji“, u okviru najvećeg domaćeg istraživanja percepcije brenda poslodavca u Srbiji koje se sprovodi na portalu Poslovi infostud. Ovo priznanje dodatno je učvrstilo poziciju drogerijskog lanca dm kao jedne od najtraženijih kompanija za rad. Naime, konkurentne zarade, dve dodatne plate tokom godine, koncept rada od kuće „smart working“, razni kursevi, obuke i seminari, kao i besplatni sistematski pregledi – samo su neki od brojnih podsticaja koje ovaj lanac obezbeđuje zaposlenima.
Kako poručuju iz kompanije, vrednosno načelo „Čovek u centru poslovanja“ ostaje glavna vodilja dm-a. Ovaj princip utkan je u temelje drogerijskog lanca još od njegovog osnivanja i dosledno se primenjuje u celoj grupaciji – bilo da su u pitanju zaposleni, kupci ili partneri, kompanija dm uvek je vođena idejom da je ekonomija u službi čoveka, a ne obratno.
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
Partizan prosuo sve i izgubio u Subotici: Bledi crno-beli nisu mogli protiv Spartaka!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
Hrvatski komentator u šoku šta su uradili Zvezdi u Milanu: Vikao kad je video sudijsku nepravdu i gol! (Video)
"Ma ovde nema govora, skočio sam sa stolice kad sam video": Srpski sudija zgranut gledao kako kradu Zvezdu