• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Studenti nam mnogo padaju na ispitima

Prolaznost studenata u školskoj 2008/09. godini je nezadovoljavajuća, a posebno je slaba na manjem broju predmeta, što utiče na ukupnu lošu prohodnost u narednu godinu studija.

Kako je konstatovano na današnjoj sednici Senata Univerziteta u Beogradu na 13,25 odsto predmeta na studijskim programima prolaznost je ispod 30 odsto, rekla je prorektorka za nastavu Neda Bokan.

Taj podatak govori da reforma nije dovedena do kraja i da studenti savladavaju teške sadržaje, predmeti nisu adekvatno povezani, nastavnici nisu objektivni, nema dobre koordinacije fundamentalnih nauka i drugih oblasti, rekla je Bokan.

Na 54,5 odsto predmeta prolaznost je od 70 do 100 odsto, pokazala je analiza, a kako je na sednici rekao rektor Branko Kovačević prolaznost "u masi" je 60 odsto ako se računa da studenti treba da prikupe 48 bodova, ali da pada ispod 50 odsto za maksimalnih 60 bodova.

Na sednici je donet i Pravilnik o studentskom vrednovanju pedagoškog rada nastavnika i saradnika, u cilju redovnog praćenja i kontrole kvaliteta nastavnog procesa.

Ocena o radu nastavnika uzima se u obzir u postupku izbora u zvanje, a vrednovanje nastavnika sprovodi se putem ankete u semestru u kome se okončava nastava iz datog predmeta.

Pravilnik predviđa da je dekan fakulteta dužan da obavi razgovor sa nastavnikom koji je dobio nisku ocenu i da posle dva upozorenja, ukoliko i dalje dobija niske ocene, nastavno-naučno veće fakulteta razmatra njegov rad i predlaže odgovarajuće mere.

Tako u anketi studenti daju nastavniku ocenu od jedan do pet za razumljivost i način izlaganja materije, podsticanje mlađih kolega na aktivnost, kritičko razmišljanje i kreativnost.

Ocenjuje se i koliko predavanja nastavnika pomažu studentu da lakše savlada materiju, obim i kvalitet preporučene literature, da li nastavnik odgovara na studentska pitanja, njegova profesionalnost i etičnost, komunikacija sa studentima, objektivnost i nepristrasnost na ispitu, vežbama.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image