Na osnovu istraživanja sprovedenog prema međunarodno priznatim metodama, koje uključuju niz složenih analiza kvaliteta odnosa kompanije sa zaposlenima i korisnicima, finansijskih pokazatelja i reputacije u javnosti, SBB kompanija je visoko ocenjena u sve četiri kategorije – ugled kompanije, komunikacija i društvene mreže kroz odnos sa korisnicima, korisničko iskustvo i poverenje.
“Nakon godine velikog jubileja, započinjemo treću deceniju poslovanja priznanjem da smo Prijatelj naših korisnika, da im pružamo izvrsno korisničko iskustvo, usluge i podršku. Mi smo se kao kompanija u ovom polju godinama razvijali, unapređivali zadovoljstvo naših korisnika, ali i zadovoljstvo zaposlenih bez kojih nema ni zadovoljnih korisnika. Od 2019. godine merimo korisničko zadovoljstvo NPS rezultatom, koji nam je preko 50, a prema istraživanju agencija, naši korisnici interenta i televizije su najzadovoljniji u zemlji” rekla je Jelena Roljić, rukovodilac sektora Customer Experience SBB kompanije.
SBB je dva puta zaredom i dobitnik međunarodne Ookla nagrade za najbolju i najbržu internet mrežu u 2021. i 2022. godini, Best Buy sertifikata za najboljeg internet provajdera prema oceni milenijalaca, a prema rezultatima velikog istraživanja koje je sproveo početkom 2021. godine Belgrade Youth Fair SBB je proglašen i za omiljeni brend internet provajdera i jedan je od najpoželjnijih IT poslodavaca.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!