Zajedno sa svojim globalnim partnerom za tehnologiju obrade slike, kompanijom ZEISS, vivo predstavlja ovogodišnji konkurs za mobilnu fotografiju „Mobile PhotoAwards 2023“. U skladu sa osnovnim konceptom konkursa „stvarajmo zajedno“ - kompanija poziva korisnike vivo pametnih telefona širom sveta da pošalju svoje fotografije do 8. maja 2023.godine i ohrabruje fotografe da predstave svoja fotografska umeća koja su zabeležila njihov savršen trenutak.
„Mobile PhotoAwards“ - Podsticanje inovacija u mobilnoj fotografiji
vivo je pokretač inovacija u oblasti mobilne fotografije, a pametni telefoni serije X, dizajnirani u saradnji sa kompanijom ZEISS, predstavljaju inovacije brenda u oblasti tehnologije snimanja. Kompanija vivo sarađuje sa kreativnim partnerima kako bi omogućila svojim korisnicima profesionalno iskustvo fotografisanja. Kao deo ove inicijative, konkurs kompanije vivo, VISION+ Mobile PhotoAwards za 2023. godinu ima za cilj da omogući korisnicima da dodatno ispolje svoju kreativnost.
vivo je prepoznao entuzijazam korisnika za fotografisanje i u skladu sa tim organizovao ovaj ekskluzivni konkurs. Za dve godine održavanja konkursa poslato je više od 500.000 fotografija iz celog sveta. Kada je konkurs prvi put održan 2020. godine, učesnici su poslali više od 135.000 slika iz devet zemalja, a 2021. godine je poslato više od 380.000 fotografija iz više od 40 država i regiona.
Otvorene prijave za „Mobile PhotoAwards 2023“
Kako bi se obezbedio veliki broj različitih perspektiva, profesionalni žiri ove godine činiće pet poznatih fotografa i stručnjaka za fotografiju iz različitih oblasti Kine i inostranstva. Pored toga, ovogodišnji konkurs imaće nove kategorije, ali će ostati veran osnovnom konceptu konkursa „stvarajmo zajedno“. Šest kategorija konkursa su: portret, serija fotografija, pejzaž, slike u pokretu i vesti – kategorije predstavljaju savršene prilike da korisnici istraže raznovrsne potencijale mobilnih telefona kao uređaja za fotografisanje.
Od svih poslatih fotografija, biće izabrana i dodeljena jedna nagrada „Prvo mesto u kategoriji“ i po dve „Pobednik kategorije“ nagrade za svaku kategoriju. Pored toga, jedna nagrada za „Najbolju fotografiju godine“ biće uručena jednom od šest nosilaca titule „Prvo mesto u kategoriji“. Pored toga, biće dodeljene još dve dodatne nagrade u okviru ZEISS nagrada za profesionalnu fotografiju, kako bi se autori ohrabrili da istraže mogućnosti mobilnog fotografisanja i prave vrhunske eksperimente koristeći glavne proizvode za fotografisanje brenda.
VISION+ Mobile PhotoAwards: Izaberite pravi telefon i uslikajte pravi trenutak
vivo nastavlja da gradi jaku kulturu fotografije kako bi ovaj brend mogao kontinuirano da podiže sposobnosti isporučivanja profesionalne fotografije sa fokusom na ljude. U vremenu kada “brzo živimo“, vivo želi da što većem broju ljudi omogući beleženje svakodnevnih trenutaka i stvaranja savršenih uspomena.
Kako da se prijavite i rok za prijavu*
Zvanični kanal za prijavu fotografija za VISION+ Mobile PhotoAwards je otvoren i korisnici koji žele da učestvuju potrebno je da posete sajt https://visionplus.vivo.com/, a krajnji rok za prijavu fotografija je 8. maj 2023. godine.
Za još informacija o konkursu, posetite https://visionplus.vivo.com/.
*Za slanje fotografija na konkurs VISION+ Mobile PhotoAwards 2023, pročitajte Uslove korišćenja na zvaničnom sajtu brenda vivo.
O kompaniji vivo
vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.
Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Nema vremena ni da se pati, ni da se previše raduje": Željko otkrio ko neće igrati za Partizan u Berlinu