Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane preduzetnice mogu da se prijave kako bi se njihovi proizvodi našli u ponudi u okviru jedne tematske nedelje u preko 65 Lidl prodavnica u Srbiji.
Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici u potpunosti žene. Sve zainteresovane preduzetnice o detaljima učešća na konkursu i načinu prijave mogu se informisati na zvaničnom sajtu kompanije www.lidl.rs.
U drugoj polovini 2023. godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje gde će Lidlovi potrošači moći da kupuju i uživaju u odabranim proizvodima srpskih preduzetnica.
„Nakon uspešno sprovedene kampanje „Snažne. Hrabre. Važne.“ u prethodnoj godini tokom koje smo podržali i promovisali 26 preduzetnica i kratkotrajno ulistali 32 proizvoda, odlučili smo da i ovogodišnji Dan žena posvetimo damama i da se borimo za njihovu jednakost u poslovnom svetu. Obnovićemo saradnju sa pojedinim učesnicama prošlogodišnjeg konkursa, ali i dati šansu novim preduzetnicama da budu deo ovog projekta“, rekla je ispred kompanije Lidl Srbija Milica Stevanović, CSR menadžer u sektoru Nabavka.
Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo i studiju o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama, koja je pokazala da je u Srbiji samo 25% preduzeća u vlasništvu žena. Podrška koja im je potrebna najviše se odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo – što dobijaju kroz „Snažne. Hrabre. Važne.“.
Tako je Marija Bojović, vlasnica Zlatiborske tradicije koja proizvodi domaću rakiju od divlje kruške, nakon saradnje sa Lidlom zabeležila veću potražnju i ostvarila nova partnerstva, pa sada priprema novi poslovni prostor u Beogradu i širi svoju prodajnu mrežu.
Podsećanja radi, kompanija Lidl Srbija potpisnica je „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) i javno se obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, čime je dokazala da podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 65 prodavnica u 37 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Rapsodija Zvezde, Olimpijakos je pao u Areni: Ovako se ide u plej-of Evrolige!
Zvezda pokazala Evropi da joj je mesto u plej-ofu: Kad imaš igrača koji može sve, pobede se i najbolji!
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!