Adria Media Group nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu zahvaljujući prvenstveno portalima Kurir, Mondo i Espreso, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji, pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.
Počevši od marta Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu, koji na još pregledniji način ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što pokazuje pravu snagu brendova, ali i publishera. Ukršteni podaci za ova dva parametra na još ubedljiviji način ilustruje koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije. U toku prošlog meseca AMG ne samo da je ponovo bila rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 82,87% korisnika interneta u Srbiji provodilo po sat i 17 minuta mesečno na našim portalima, što je za 37% duže nego na sajtovima drugoplasirane medijske kuće.
Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Adria Media Group (AMG) lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u martu, dobije se neverovatan broj – 577 godina i 307 dana, što je čak 5 miliona sati. To znači da smo za 65% ispred drugoplasiranog izdavača, a 106% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U martu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 293 miliona stranica, što je za 74% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 151% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u martu građani Srbije su preko 97 miliona puta posetili naše sajtove, što je 35% više od drugoplasiranog i 73% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/lifestyle i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti, žena/ lifestyle i sport.
Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 53 meseca u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala 1h i 6 min, što je u odnosu na Blic čak 46% više, a u odnosu na Telegraf 358% više.
Kurir je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranicai ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika, a Telegraf doseže nešto veći procenat samo u broju jedinstvenih korisnika.
ISTORIJSKI REKORD SAJTA KURIR STIL: Prvi izbor žena u Srbiji!
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da se Kurir Stil pozicionirao kao vodeći sajt u Srbiji. U martu je, sa čak 2,2 miliona jedinstvenih korisnika, postavio svoj novi istorijski rekord.
Kurir televizija je i u martu 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Kurir televizija i ove godine zadržava poziciju najgledanijeg kolažnog kablovskog kanala u mrežama u kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Hvala na poverenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
"Ne vidim što bi mogli da potcenjuju Zvezdu": Vladan Milojević otkrio šta će tražiti od igrača!
Ovo je tim Crvene zvezde za Milan u Ligi šampiona: Ivanić počinje na San Siru, da Mesi vidi kako treba!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Hoće da sruše Zvezdu i Partizan, doveli strašno pojačanje: ABA supertim potpisao MVP-a za napad na titulu!