• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PODSTANARIMA CRKAO BOJLER, SVE PLATILI, A GAZDA SE NAPRAVIO LUD! "Bahato rekao da ga to NE ZANIMA", porodica na mukama!

Autor Jana Desovski

Stanarima je crkao bojler u iznajmljenom stanu, oni su platili nov i odneli račun stanodavcu, na šta se on napravio potpuno lud.

 Stanarima crkao bojler, stanodavac neće da plati Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Pojedini stanodavci odbijaju da stanarima refundiraju novac koji oni daju kada u stanu dođe do kvara nekog uređaja! Nedavno je jedna žena doživela neprijatnost kada se u stanu pokvario bojler, a stanodavac odbio da da novac za kupovinu novog, ali i da im umanji kiriju.

"Uredno plaćamo kiriju u stanu koji ima bojler koji se pokvario. Pozvali smo majstora, majstor kaže da mu je istekla garancija i da je najbolje da se kupi novi. Kupili smo bojler i račun priložili ga gazdi uz kiriju umanjenu na uvid. Gazda je bahato odbio uz obrazloženje da ga to ne zanima i da je naša podstanarska obaveza da mi menjamo njegov bojler. Molim vas za iskustva, da li je zaista naša obaveza da mi platimo bojler?", upitala je jedna žena na društvenim mrežama.

Korisnici su naveli da ukoliko imaju ugovor o zakupu stana, tu piše koje su obaveze stanodavca, kao i da neki stanodavci takve troškove pokriju umanjenjem kirije, dok neki daju novac.

"Imao sam isti problem. Dogovor na početku je bio da gazdarica rešava te troškove. Međutim, kada se javio problem sa bojlerom gazdarica se pravila luda. Tada sam joj rekao da ću sve što budem zamenio u stanu odneti, jer pripada meni, a vratiti joj stare pokvarene uređaje i stvari. Jednostavno. Naravno da je okrenula priču. Nažalost, mnogi bi da izdaju stan, al ne bi nikakvu odgovornost", naveo je jedan korisnik društvene mreže.

(MONDO/Kurir)

Pročitajte i ovo

Komentari 10

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Djoka

Svakakvih stanodavaca ima. Ja sam bio u stanu u kome je od starta bila neispravna masina za pranje veša, vlasnik stana je odlagao popravku i jedva nakon par meseci zamenio mašinu... Pravio se lud sa izgovorom da ja treba to da popravim...a pri tome imamo ugovor potpisan sa agencijom iz koje su nam rekli da je jedino što možemo da raskinemo ugovor...cirkus...

beogradska seljačina

Srpski "davci" lažnih obećanja.

Petar

Stanodavac je u pravu. Zašto ga nisu kontaktirali i pitali šta da rade nego odmah kupili nov bojler ? Bojler može da se popravi. To što mu je isteklo par godine garantnog perioda ne znači da odmah mora da se kupi nov. Velika većina nas ima bojlere koji su stari 10 - 15 - 20, pa i mnogo više godina i ništa im ne fali. Zamena jeftinog grejača ili termostata košta sigurno 15-20 puta manje nego zamena kompletnog bojlera. Kako nisu zvali nekog majstora koji ugrađuje ALU i PVC stolariju koji bi im rekao da je ovoj staroj istekla garancija, pa sve zamenili o trošku stanodavca ? O velikim ulaganjima se uvek pita vlasnik i dogovori se oko svega, a ne radi se na svoju ruku po sistemu - šta nas briga - gazda će da plati. I bojlera ima mnogo različitig vrsta, a vi bez da pitate vlasnika kupite najskuplji.

special image