• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Super Vero dobitnik „Disrupt awards“ nagrade za kampanju „Riznica ukusa iz Srbije”

Izvor Promo

Nagrađena podrška domaćim proizvođačima!

 Super Vero dobitnik „Disrupt awards“ nagrade za kampanju „Riznica ukusa iz Srbije” Izvor: Promo/Goran Zlatković

Super Vero dobitnik je ovogodišnje „Disrupt awards” nagrade za kampanju „Riznica ukusa iz Srbije” koja je imala za cilj da podrži i predstavi domaće proizvode visokog kvaliteta, koji su nastali u malim poljoprivrednim gazdinstvima iz različitih krajeva Srbije.

„Disrupt awards”je i ove godine okupio ogroman broj vrhunskih radova iz kompanija i agencija, a Super Vero je, među velikom konkurencijom, osvojio nagradu u kategoriji komunikacija/retail.

Kako je naveo stručni žiri „Distrupt awards” nagradnog konkursa, tokom neobične 2022. godine, kompanije koje su osvojile nagradu su uspele da svojim aktivnostima privuku pažnju javnosti i povuku društvo napred.

Super Vero godinama pomaže razvoj domaćih preduzeća, a kampanja „Riznica ukusa iz Srbije” je uvrstila više od 300 novih proizvoda iz Srbije u stalnu ponudu Super Vero hipermarketa.

“Riznica ukusa iz Srbije otkriva, čuva i pomaže stvaranje novog blaga kojim će se ponositi i generacije koje dolaze”, ističu iz Super Vera povodom kampanje koja je dala šansu mnogim domaćim proizvođačima da jednostavnije dođu do kupaca.

Iz Super Vera dodaju da su tragali ne samo za autentičnim proizvodima, već i za simbolom proizvoda iz Srbije koji će odskočiti od onih koji se uobičajeno koriste, zbog čega je izbor pao na Moravsku rozetu, simbol koji se često koristio u srednjevekovnim crkvama i manastirima u Srbiji.

Izvor: Promo/Goran Zlatković

“Moravska rozeta simbolizuje jedinstvo, mir i stabilnost. Dodatno predstavlja posvećenost projekta očuvanju kulturne baštine Srbije i promovisanju domaćih brendova”, ističu iz Super Vera i dodaju da je posvećenost očuvanju dokazana i kroz izbor ćirilice kao fonta u kompletnoj komunikaciji.

Cilj Super Vera i kampanje „Riznica ukusa iz Srbije” je da nastave da kontinuirano promovišu i pružaju podršku malim domaćim preduzećima, manufakturama i poljoprivrednim gazdinstvima. Da nastave da podstiču razvoj autentičnih domaćih brendova, popularizuju autohtone biljne i životinjske sorte iz Srbije i zadovolje potrebu potrošaća u potrazi za autentičnim proizvodima teže dostupnim u gradskim sredinama.

„Disrupt awards” je nagradni konkurs koji se organizuje treću godinu zaredom i okuplja sve one koji razmišljaju drugačije i spremni su da eksperimentišu u svom poslu i tako pomeraju granice.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image