Ove godine DIGITAL DAY konferencija održaće se 18. maja u hotelu Hilton u 10h. Đorđe Bukinac, Head of Group M Nexus, predstaviće ovogodišnje rezultate AdEx izveštaja na srpskom tržištu. Tema "Za bolji veb" priča priču o novom i poboljšanom Internetu, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, poštuje se privatnost i gde su digitalna iskustva dizajnirana da unaprede naše živote, a ne da ih iskorišćavaju.
I sami smo svedoci toga da bez Interneta ne možemo, a sa njim nam je nekad i gore. Kako da se zaštitimo? Sve više "živimo" onlajn - dok smo u kući, na putu do posla ili škole, na samom radnom mestu, pri kupovini, pa čak i kada idemo na putovanje gde bi trebalo da se konačno opustimo i zaboravimo na digitalni svet.
I dok smo se ranije na istim tim putovanjima snalazili za adrese i smerove pitajući lokalne meštane ili gledajući u mapu, danas nam je nezaboravni saputnik "Google maps".
Postavlja se pitanje u kolikoj je meri to zastupljeno danas? Kako dolazite do željene adrese?
Kako dolazite do željene adrese?
Takođe, sve veća digitalizacija prisutna je na svakom koraku - u kupovini, podnošenju zahteva za dokumenta, kao i prilikom plaćanja računa. I dok se jedni i dalje pridržavaju čekanja redova u pošti kako bi platili račune, drugi se radije odlučuju na onlajn opciju. A kako vi plaćate račune?
Kako plaćate račune?
U okviru našeg MONDO + medijskog sistema postavili smo ankete koje će pokazati javno mnenje na ovu temu, i upoznati nas sa najkorišćenim društvenim mrežama, frekventnošću provere e-maila, korišćenjem mobilnog bankarstva, i sveukupnim doživljajem lične sigurnosti u okviru digitalnog ekosistema.
Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15. časova, u okviru manifestacije Digital day.
Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.
Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
Djordje Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World
Da li mislite da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?
Više informacija možete naći OVDE.
"Ne vidim što bi mogli da potcenjuju Zvezdu": Vladan Milojević otkrio šta će tražiti od igrača!
Ovo je tim Crvene zvezde za Milan u Ligi šampiona: Ivanić počinje na San Siru, da Mesi vidi kako treba!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Hoće da sruše Zvezdu i Partizan, doveli strašno pojačanje: ABA supertim potpisao MVP-a za napad na titulu!