Method agencija i portal Mondo, poslednje tri godine, u vreme novogodišnjih praznika ispunjavaju dečije želje. Projekat “Mondo želja” nastao je kako bi omogućio da se želje štićenika domova povežu sa čitaocima voljnim da neku od njih ispune. Kreirana je stranica “Mondo želja” u okviru koje su prikupljane želje dece iz domova za nezbrinutu decu, a kroz saradnju sa partnerima sastavljena je baza poklona koje je bilo moguće kupiti i pokloniti mališanima. U nekoliko prethodnih godina, na hiljade mališana dobilo je poklone u okviru ove akcije, dok je samo prošle godine ispunjeno više od 700 želja u svega nekoliko dana, a poklone su dobila deca iz 25 različitih ustanova i postignut je broj od 24 759 poseta na sajtu.

Projekat “Mondo želja” realizuje se u saradnji sa dečijim ustanovama socijalne zaštite iz cele Srbije, Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i Sekretarijatom za socijalnu zaštitu grada Beograda.

Promo pr


Digital-first agencija Method se na Digital day konferenciji predstavila kroz panel “Digital je mrtav”.


U trenutku kada su gotovo sve usluge i servisi digitalizovani, kada se brendovi obraćaju kupcima i korisnicima personalizovano, postavljeno je pitanje postoji li išta što nije “digitalno”, odnosno može li se reći da je pojam “digital” prevaziđen?


Svoja iskustva su sa moderatorkom Anjom Abramović, koja je deo Method creative tima, podelili Jovan Bugarčić, direktor marketinga AD Imlek, Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan, Nemanja Đaković, Meta client partner Httpool i Branislava Antović Aleksić, novinarka, preduzetnica i urednica portala Brana’s divine world, osvrnuviši se na okruženje koje još uvek nije u potpunosti svesno stepena prisutnosti i neophodnosti digitalnog marketinga, ali i ponudivši konkretne mere za očuvanje bezbednosti podataka na internetu.