Kako bi korisnici mogli da ispolje svoju kreativnost u visokoj definiciji i proizvedu živopisan multimedijalni sadržaj bez kompromisa, po pitanju kvaliteta, vivo je decembra 2020. godine uspostavio dugoročno strateško partnerstvo sa kompanijom ZEISS, liderom na tržištu optike i optoelektronike.
Zahvaljujući globalnom partnerstvu za mobilno snimanje, vivo X serija pametnih telefona postala je sinonim za vrhunsku tehnologiju snimanja, pružajući svim korisnicima mogućnost da zabeleže snimke profesionalnog kvaliteta na jako pristupačan način.
Funkcija fotografije pametnih telefona koja se istakla kao jedna od najprivlačnijih i najupečatljivijih za kupce jeste portretni režim koji omogućava korisnicima da zabeleže jedinstvenost subjekta tako da on izgleda živopisno i verodostojno. Ova funkcija koristi savršenu kombinaciju pozadine, osvetljenja i poziranja kako bi se postigao željeni efekat.
Prilikom svog kontinuiranog rada na inovacijama, kompanija vivo uvek ima na umu potrebe korisnika. Najnoviji flagship vivo X90 Pro sadrži čak šest različitih portretnih stilova razvijenih u saradnji sa kompanijom ZEISS kako bi poboljšala portretnu fotografiju.
ZEISS Cine-flare Portret inteligentno detektuje svetlosne izvore na fotografiji i stvara efekat koji podseća na filmsku sliku. Ovaj efekat je savršen za stvaranje klasične estetike na portretima. Kada postoji očigledan i svetao izvor svetlosti u vidu tačke unutar kadra, na slici će se pojaviti blistavi i dinamični odsjaji u obliku sunca. Kada je izvor svetlosti van okvira, na slici će se pojaviti jednostavni, elegantni i dinamični odsjaji u obliku prstena.
ZEISS Cinematic Style Bokeh omogućava korisnicima telefona da rekreiraju svetski poznatu holivudsku estetiku omogućavajući jedinstven bokeh efekat sa širokim odnosom širine i visine od 2,39:1 i umetničkim dugačkim ovalnim bokeh-om.
ZEISS Planar Style Bokeh inspirisan ZEISS Planar 2.8/80, savršen je za izolovanje glavnog subjekta od pozadine. Majstorski manipuliše oštrinom i mekim fokusom kako bi precizno odredio pozadinsko osvetljenje, što ga čini odličnim alatom za beleženje i isticanje suštine karaktera subjekta u fokusu, stvarajući slojevitu kompoziciju koja pažljivo ocrtava siluetu subjekta bez ugrožavanja detalja. ZEISS Planar Style Bokeh briljira u spontanim scenarijima, čak i u noćnim uslovima sa ograničenim osvetljenjem.
ZEISS Biotar Style Bokeh inspirisan ZEISS Contax Biotar 1.5/75 iz 1930. godine, idealan je za sunčane dane i vreme provedeno u prirodi. Ovaj stil portreta odlikuje vrtložni bokeh efekat i ovalni odsjaji sa oštrim ivicama kao i efekat mačijeg oka od centra ka ivicama. Ovaj izgled bokeh-a se stvara i dolazi do izražaja kada je u pozadini prirodni pejzaž poput šume i vidljiv je direktan izvor svetlosti. Zahvaljujući ovom efektu, subjekt dolazi do izražaja na jedinstven način i čini celu kompoziciju fotografije zanimljivijom.
ZEISS Sonnar Style Bokeh, inspirisan ZEISS Sonnar 180/2.8, preporučuje se za beleženje iskrenih, spontanih svakodnevnih trenutaka. Zahvaljujući "kremastom zamagljenju" tj. blur-u, koji fotografijama daje romantičan i nežan izgled, subjekat jasno dolazi do izražaja. ZEISS Sonnar Style Bokeh preporučuje se za ulične portrete.
ZEISS Distagon Style Bokeh, inspirisan ZEISS Contax 2.0/28 koristi širokougaonu kompoziciju i idealan je za snimanje šire scene i pogodan je za beleženje šire scene ali i za hvatanje govora tela subjekta. Ovaj stil sočiva simulira bokeh koji odražava efekat heksagonalne dijafragme u područjima van fokusa.
Svaki od ovih ZEISS portretnih stilova pruža jedinstvenu estetiku koja će privući ljubitelje fotografije i omogućiti stvaranje impresivnih portreta. Najnoviji vivo X90 Pro flagship označava novo poglavlje saradnje dva globalna brenda i njihove zajedničke vizije u dovođenju iskustva mobilne fotografije na viši nivo.
vivo X90 Pro dostupan je u Srbiji po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 139.999 dinara kod ovlašćenih vivo partnera.
O kompaniji vivo
vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.
Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
Pravio haos na utakmici Zvezde, sada joj opet sudi! Evroliga ga vratila u Arenu posle velikog skandala
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
Miloš Teodosić ne igra protiv Olimpijakosa: Još jedan problem za Crvenu zvezdu
"Da se malo spustimo na zemlju, nije sve med i mleko": Opomena Partizanovog kapitena kako mora u Evroligi
Mirotića pitali zašto na kraju nije došao u Partizan: "Bog je stvari postavio na svoje mesto"