Adria Media Group nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 143.040 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 493.632 više od trećeplasiranog izdavača, pokazuje zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius.

Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

AMG
Gemius 

 Počevši od marta, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije.

I u toku maju meseca AMG ne samo da je ponovo rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 84,03% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 25 minuta mesečno na našim portalima. Upravo zato, s ponosom možemo da konstatujemo da je AMG NA ČELU S KURIROM PRVI IZBOR SRBIJE.

Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima

AMG RINGIER UNITED - Najvise jedinstvenih korisnika.jpg
AMG 

  Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u maju, dobije se neverovatan broj – 644 godina i 45 dana, što je čak 5,64 miliona sati. To znači da smo za 56% ispred drugoplasiranog izdavača, a 70,55% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

AMG RINGIER UNITED - Najduze vreme zadrzavanja.jpg
AMG 

  AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U maju su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 342.5 miliona stranica, što je za 69% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 105 % više u odnosu na trećeplasiranog.

AMG RINGIER UNITED - Najvise otvorenih strana.jpg
AMG 

 AMG dominira i u broju poseta: samo u maju građani Srbije su preko 113 miliona puta posetili naše sajtove, što je 35% više od drugoplasiranog i 62,4% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

AMG RINGIER UNITED - Najvise poseta.jpg
AMG 

Dominacija u kategorijama VESTI, ŽENA/LIFESTYLE, SPORT i BIZNIS


Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, AMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, žena/ lifestyle, sport i biznis.

AMG vs Ringier Kategorije.jpg
AMG 

  Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova

KURIR.jpg
Gemius 

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 55 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala više od sat vremena na portalu, što je u odnosu na Blic čak 20% više, a u odnosu na Telegraf 315% više. 

Kurir vs Blic.jpg
AMG 

  Stranice Kurira su tokom maja otvorene više od 220 miliona puta, što je za 25% više od prvog sledećeg konkurenta.

KURIR BIZNIS 1. izbor Srbije

Kurir je prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa, pokazuju podaci Gemiusa i iz maja. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir biznis na mesečnom nivou ima 132.960 korisnika više. Kurir biznis korisnici provedu čak 81% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic biznisa, ostvare preko 28 % više poseta i otvore više od 38% strana, što govori u prilog kvalitetu Kurir biznis sadržaja.

Biznis.jpg
AMG 

Kurir televizija je i u maju 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna

Kurir televizija zadržava poziciju najgledanijeg kolažnog kablovskog kanala u mrežama u kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

Hvala na poverenju

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.