Glavni cilj njihove kampanje koja je zaintrigirala javnost očigledno jeste da prenese poruku kako su iskreni. Navikli smo na to da se stvarnost u medijima ulepšava, a pogotovo na društvenim mrežama. Baš zbog toga nas je ne samo iznenadilo, nego i šokiralo što nam se neko obraća tako direktno i neposredno.

Sa svega nekoliko klikova na ePlaneta možete pronaći neki od 50.000 artikala u više od hiljadu kategorija. Zapravo, ne neki, nego baš onaj proizvod koji je u tom trenutku tako potreban!

Dugi filmski maratoni kada sunce zađe, na veeelikom ekranu i sa full HD slikom? Može! I Još jedna klima, da održava temperaturu prijatnom… Milina.

Ono što ePlaneta.com koncept čini posebnim jeste što deo njihovog asortimana možete videti i uživo. Flagship store radi svakog dana, nalazi se na makiškoj strani Ade (Obrenovački drum 3) i ima ooogroman parking.

ePlaneta želi da se prilagodi svakom kupcu i njegovim navikama. Možda vam je najlakše da klikćete i ubacujete proizvode u online korpu, ali biste ipak rado pogledali proizvod uživo? Volite kupovinu online, ali vam znači mogućnost preuzimanja na pouzdanom mestu? Uskoro će i to biti moguće, i to 24 sata, svakog dana u nedelji.

Pa, izgleda da za početak imaju jednu stvarno iskrenu želju – da svaki kupac nađe baš ono što mu treba. I u tom trenu zadovoljno pomisli, šapne ili uzvikne: „To je to!”

Iskreno, sigurno ste do sada shvatili – ovo je plaćeni PR tekst.