"Železnice Srbije" predložiće hitno rešenje za prelaz preko pruge kod Kulinovačkog polja gde je sinoć stradao biciklista.
Stručne službe "Železnica Srbije" će sledeće nedelje predložiti najhitnije mere i konačno rešenje za povećanje bezbednosti saobraćaja u čačanskom naselju Kulinovačko polje, saopšteno je danas iz tog javnog preduzeća.
Kako je navedeno, na sastanku koji je povodom nesreće koja se sinoć dogodila nedaleko od fabrike "Cer" u Čačku održan sa predstavnicima naselja Kulinovačko polje, dogovoreno je da stručna komisija "Železnica Srbije" u sredu, 11. avgusta, sagleda uslove na terenu i predloži mere i konačno rešenje kako bi se povećala bezbednost saobraćaja na tom mestu.
Prema zvaničnoj evidenciji "Železnica Srbije" od 2004. godine do danas, na ovom mestu poginule su četiri osobe, a shvatajući objektivne probleme meštana ovog naselja, nastojaćemo da problem što pre rešimo, rekao je zamenik generalnog direktora za infrastrukturu i prevoz u "Železnicama Srbije" Predrag Janković.
Prema njegovim rečima, pešačka staza preko pruge može veoma brzo da bude uređena i ne zahteva velike investicije, a u saradnji sa lokalnom samoupravom biće sagledane mogućnosti da se ovaj problem trajnije reši.
Na pruzi Stalać - Požega, između stanica Zablaće i Čačak, sinoć u 17:42 sata, na oko 80 metara od ulaska u čačansku stanicu, nedaleko od fabrike "Cer", putnički voz koji je saobraćao iz Požege ka Kraljevu naleteo je na Radišu Bogdanovića (46) i na licu mesta ga usmrtio.
Bogdanović je prelazio otvorenu prugu, na tzv. "divljem" pešačkom prelazu, izvan regulisanog putnog ili pešačkog prelaza preko pruge.
Saobarćaj je ponovo uspostavljen u 19:45 sati, a meštani su na mestu nesreće u 21:15 sati na kratko blokirali prugu nezadovoljni što opština ne rešava problem prelaska preko pruge građana tog dela grada.
Kako se navodi u saopštenju, voz se na ovoj deonici pruge kretao brzinom od 60 kilometara na sat, iako je dozvoljena brzina 100 kilometara na sat, a mašinovođa nije imao alkohola u krvi, pa ne postoji nikakva odgovornost "Železnica Srbije" za sinoćnju nesreću.
Inače, na tom mestu je u vreme rekonstrukcije nadvožnjaka 2005. godine izgrađen put preko pruge i obezbeđen branicima, ali je posle završetka radova taj putni prelaz ukinut i fizički je onemogućen prelaz preko njega.
Međutim, meštani su nastavili i dalje da koriste ovaj "divlji prelaz" za prelazak preko pruge, kaže se u saopštenju.
(Tanjug)
Kako je navedeno, na sastanku koji je povodom nesreće koja se sinoć dogodila nedaleko od fabrike "Cer" u Čačku održan sa predstavnicima naselja Kulinovačko polje, dogovoreno je da stručna komisija "Železnica Srbije" u sredu, 11. avgusta, sagleda uslove na terenu i predloži mere i konačno rešenje kako bi se povećala bezbednost saobraćaja na tom mestu.
Prema zvaničnoj evidenciji "Železnica Srbije" od 2004. godine do danas, na ovom mestu poginule su četiri osobe, a shvatajući objektivne probleme meštana ovog naselja, nastojaćemo da problem što pre rešimo, rekao je zamenik generalnog direktora za infrastrukturu i prevoz u "Železnicama Srbije" Predrag Janković.
Prema njegovim rečima, pešačka staza preko pruge može veoma brzo da bude uređena i ne zahteva velike investicije, a u saradnji sa lokalnom samoupravom biće sagledane mogućnosti da se ovaj problem trajnije reši.
Na pruzi Stalać - Požega, između stanica Zablaće i Čačak, sinoć u 17:42 sata, na oko 80 metara od ulaska u čačansku stanicu, nedaleko od fabrike "Cer", putnički voz koji je saobraćao iz Požege ka Kraljevu naleteo je na Radišu Bogdanovića (46) i na licu mesta ga usmrtio.
Bogdanović je prelazio otvorenu prugu, na tzv. "divljem" pešačkom prelazu, izvan regulisanog putnog ili pešačkog prelaza preko pruge.
Saobarćaj je ponovo uspostavljen u 19:45 sati, a meštani su na mestu nesreće u 21:15 sati na kratko blokirali prugu nezadovoljni što opština ne rešava problem prelaska preko pruge građana tog dela grada.
Kako se navodi u saopštenju, voz se na ovoj deonici pruge kretao brzinom od 60 kilometara na sat, iako je dozvoljena brzina 100 kilometara na sat, a mašinovođa nije imao alkohola u krvi, pa ne postoji nikakva odgovornost "Železnica Srbije" za sinoćnju nesreću.
Inače, na tom mestu je u vreme rekonstrukcije nadvožnjaka 2005. godine izgrađen put preko pruge i obezbeđen branicima, ali je posle završetka radova taj putni prelaz ukinut i fizički je onemogućen prelaz preko njega.
Međutim, meštani su nastavili i dalje da koriste ovaj "divlji prelaz" za prelazak preko pruge, kaže se u saopštenju.
(Tanjug)