Svi koji budu ispunili standarde proizvodnje koji primarno zahtevaju da njihovi tradicionalni proizvodi budu od sirovine 100% iz Srbije, postaće deo brenda Ukusi moga kraja i naći se na policama 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator.

“Jako smo zadovoljni odzivom domaćih proizvođača, koji su nam ponudili najraznovrsnije proizvode koji se stvaraju širom Srbije. Čvrsto smo rešeni da se sve ono najbolje što je proizvođač sačuvao u autentičnom, unikatnom proizvodu, nađe u našim prodavnicama. Zajedno ćemo čuvati i jačati ono što je najvrednije, a to su ukusi srpske tradicije”, naglasila je Ljiljana Zeković, direktorka Sektora za razvoj trgovačke robne marke u kompaniji Mercator-S i dodala da su “Ukusi moga kraja” kao najprodavaniji brend kompanije fantastično mesto za razvoj i sigurnu budućnost malog srpskog proizvođača. Istovremeno, 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator, po celoj Srbiji omogućavaju da potrošač dobije za svoj novac najbolje i najkvalitetnije proizvode sa našeg podneblja.

U 2022. godini kompletan asortiman UMK robne marke, prema svim poslovnim pokazateljima, omiljen je kupcima iz svih delova Srbije. Oni su u prošloj godini kupili čak 23 miliona proizvoda koji su nastali u domaćim proizvodnim pogonima.

“Ukusi moga kraja”, brend koji čini nekoliko stotina tradicionalnih srpskih proizvoda, zabeležio je rast prometa od čak 26,45% u ovoj godini.

SK__5215.jpg
Promo 

Kompanija Mercator-S ostvaruje 97% prometa od robe iz Srbije, ili od firmi koje su domaći distributeri. Sa polica IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, u 2022. godini prodato je 76% povrća uzgajanog na srpskim njivama.

Za poslednjih 12 meseci, kupci su pazarili i 11 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, sa farmi iz cele zemlje. Mercator-S je sa domaćeg tržišta plasirao svojim kupcima 19,4 miliona litara domaćeg mleka, 7,17 miliona kilograma brašna i više od osam miliona litara ulja.

Kompanija Mercator-S pokrenuće projekat Akademije za male proizvođače koji je namenjen svim malim domaćim proizvođačima koji su učestvovali u konkursu za UMK brend, sa idejom podrške razvoja njihovog poslovanja.