Nova internet prevara kruži Srbijom. Kako je redakciji MONDO javio čitalac, na Fejsbuku se pojavila objava koja je imala logo banke "Raiffeisen Bank". U njoj se navodilo da postoji mogućnost da stari klijenti osvoje nagradu.

Prema rečima našeg sagovornika, logo pomenute banke je zloupotrebljen i "Raiffeisen Bank" nema nikakve veze sa činjenicom da je prevaren. "U objavi je pisalo da stari klijenti treba da unesu podatke. Uneo sam korisničko ime i lozinku koju koristim za eBanking. Nakon toga sam dobio kod od banke "Raiffeisen Bank" i video sam da mi je skinuto nešto manje od 8.000 dinara i 58 evra", naveo je za MONDO N. P. (42) iz Beograda. 

Kako nam je objasnio, odmah je poslao mejl Ministarstvu unutrašnjih poslova o prevari koja se desila na društvenoj mreži. "Kontaktirao sam i call centar banke. Rečeno mi je da su ih zvale još tri osobe pre mene da se žale da su prevarene", ispričao je sagovornik za naš portal. 

haker.jpg
Screenshot 

Napomenuo je da je odlučio javno da progovori o tome kako bi ljudi bili svesni da ne daju svoje podatke preko društvenih mreža. Takođe je želeo da obavesti javnost o novoj internet prevari u kojoj se zloupotrebljava banka "Raiffeisen Bank". Na zvaničnom sajtu banke "Raiffeisen Bank" navodi se da banka nikada od bilo kog svog klijenta ne traži da verifikuje svoje naloge za digitalno bankarstvo, da dostavi podatke ili fotografije platnih kartica, niti preti da će nalozi biti deaktivirani, a kartice blokirane ukoliko klijent ne preduzme navedene korake.

"Ukoliko dobijete poruke sličnog sadržaja, preporučujemo Vam da ih ignorišete ili ako ste u nedoumici – da pozovete zaposlenog banke s kojim ste u kontaktu ili Kontakt centar na broj telefona 011 3202 100 koji radi 24 časa, 7 dana u nedelji", objavljeno je na sajtu. 

BONUS VIDEO: 

Kurir televizija "AGENCIJE TRAŽE DOPLATU UKOLIKO GORIVO POSKUPI, A NIKADA NE VRAĆAJU AKO POJEFTINI!" Stručnjak upozorava: Detaljno o ovim prevarama

(MONDO)