• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

INTERNET PREVARA KRUŽI SRBIJOM! Za MONDO otkriveno da se koristi logo ove BANKE: Skinuto mi je 15.000 din, nisam jedini

Autor Ivana Vlajković

Nova internet prevara kruži Srbijom. U njoj se koristi logo banke "Raiffeisen Bank".

 Raiffeisen banka se koristi u novoj internet prevari u Srbiji Izvor: Shutterstock/screenshot

Nova internet prevara kruži Srbijom. Kako je redakciji MONDO javio čitalac, na Fejsbuku se pojavila objava koja je imala logo banke "Raiffeisen Bank". U njoj se navodilo da postoji mogućnost da stari klijenti osvoje nagradu.

Prema rečima našeg sagovornika, logo pomenute banke je zloupotrebljen i "Raiffeisen Bank" nema nikakve veze sa činjenicom da je prevaren. "U objavi je pisalo da stari klijenti treba da unesu podatke. Uneo sam korisničko ime i lozinku koju koristim za eBanking. Nakon toga sam dobio kod od banke "Raiffeisen Bank" i video sam da mi je skinuto nešto manje od 8.000 dinara i 58 evra", naveo je za MONDO N. P. (42) iz Beograda. 

Kako nam je objasnio, odmah je poslao mejl Ministarstvu unutrašnjih poslova o prevari koja se desila na društvenoj mreži. "Kontaktirao sam i call centar banke. Rečeno mi je da su ih zvale još tri osobe pre mene da se žale da su prevarene", ispričao je sagovornik za naš portal. 

Izvor: Screenshot

Napomenuo je da je odlučio javno da progovori o tome kako bi ljudi bili svesni da ne daju svoje podatke preko društvenih mreža. Takođe je želeo da obavesti javnost o novoj internet prevari u kojoj se zloupotrebljava banka "Raiffeisen Bank". Na zvaničnom sajtu banke "Raiffeisen Bank" navodi se da banka nikada od bilo kog svog klijenta ne traži da verifikuje svoje naloge za digitalno bankarstvo, da dostavi podatke ili fotografije platnih kartica, niti preti da će nalozi biti deaktivirani, a kartice blokirane ukoliko klijent ne preduzme navedene korake.

"Ukoliko dobijete poruke sličnog sadržaja, preporučujemo Vam da ih ignorišete ili ako ste u nedoumici – da pozovete zaposlenog banke s kojim ste u kontaktu ili Kontakt centar na broj telefona 011 3202 100 koji radi 24 časa, 7 dana u nedelji", objavljeno je na sajtu. 

BONUS VIDEO: 

Pogledajte

00:46
"AGENCIJE TRAŽE DOPLATU UKOLIKO GORIVO POSKUPI, A NIKADA NE VRAĆAJU AKO POJEFTINI!" Stručnjak upozorava: Detaljno o ovim prevarama
Izvor: Kurir televizija
Izvor: Kurir televizija

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Belodedić

Ne možeš prevariti poštenog čoveka.

Razmislite malo

Ljudi niko na internetu ne daje novac i poklone na lepe oči. Uključite mozak zašto bi Vam neko nešto dao, a da vas ne zna ili nema neku korist. Čuj banka traži podatke zašto kad ih ima u bazi ili vas ta banka nazove pa kaže dođite u tu i tu poslovnicu. Pohlepa, halavost i glupost nema granica. Dakle uključite mozak i razmišljajte svojom glavom!!!

Digitalna pismenost

Ljudi moraju biti svesni da banka nece traziti podatke koje vec ima, kao sto su broj kartice, datum isteka, sliku kartice sa obe strane, podatke sa lk....zato svi moramo ukljuciti samo malo mozak, jer dok ljudi nasedaju na ovakve gluposti bice i prevara. Inace vecina prevara pocinje tako, dobili ste nagradu, nasledstvo, lake pare....

special image