Zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius potvrdilo je da Adria Media Group (AMG) nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 179.520 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 425.808 više od trećeplasiranog izdavača. Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

aMG.jpg
Adria media group 

  Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

Počevši od marta ove godine, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije. I u toku avgusta meseca AMG ne samo da je ponovo rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 81,15% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 9 minuta mesečno na našim portalima. Upravo zato, s ponosom možemo da konstatujemo da je AMG NA ČELU S KURIROM PRVI IZBOR SRBIJE.
Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima

AMG VS RINGIER VS UNITED RU.jpg
Adria media group 

  Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u avgustu, dobije se neverovatan broj – 506 godina i 161 dan, što je čak 4,4 miliona sati. To znači da smo za 57% ispred drugoplasiranog izdavača, a 97% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

AMG VS RINGIER VS UNITED Time.jpg
Adria media group 

  AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U avgustu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 260 miliona stranica, što je za 58% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 126% više u odnosu na trećeplasiranog.

AMG VS RINGIER VS UNITED PV.jpg
Adria media group 

  AMG dominira i u broju poseta: samo u avgustu građani Srbije su preko 82 miliona puta posetili naše sajtove, što je 26% više od drugoplasiranog i 53% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

AMG VS RINGIER VS UNITED Visits.jpg
Adria media group 

  Dominacija u kategorijama VESTI I ŽENA/LIFESTYLE

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, AMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti i žena/ lifestyle

AMG vs RINGIER Kategorije.jpg
Adria media group 

  Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova

amg2.jpg
Gemius 

  Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 58 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 32%više u odnosu na Blic i 194%više u odnosu na Telegraf.

Blic vs Kurir.jpg
Adria media group 

  Stranice Kurira su tokom avgusta otvorene više od 179 miliona puta, što je za 29% više od prvog sledećeg konkurenta.

KURIR STIL: Prvi izbor žena u Srbiji


Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U avgustu je čak 1,79 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil što je 26,112 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 3,7 miliona, odnosno 24% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.

Stil vs Blic Zena.jpg
Adria media group 

  KURIR ZDRAVLJE: Nova relevantna destinacija za praćenje tema iz oblasti medicine i zdravog života

S ponosom vam predstavljamo Kurir Zdravlje, novu destinaciju koja vam omogućava jednostavno i lako praćenje svih aktuelnih tema iz oblasti medicine i zdravog života. Od sada na jednom mestu možete da nađete korisne informacije, stručne savete i ispovesti onih koji su pobedili najteže bolesti.

Sve vesti su tematski sortirane u posebne potkategorije: Vesti, Zdravlje, Bolesti, Tvoja priča, Ishrana, Lepota, Fitnes, Zdravlje iz prirode i Saveti stručnjaka.

Kategorija Kurir Zdravlje dostupna je na desktop i mobilnoj verziji sajta, kao i na svim Kurir aplikacijama.

Kurir televizija je i u avgustu bila najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna

Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).

Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

Hvala na poverenju

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima AMG: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.