• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tajna uspeha drogerijskog lanca: Zašto iz dm-a uvek izlazimo s punim kesama?

Izvor Promo

Poznata nam je situacija kada odlazimo u dm drogerije s namerom da kupimo samo jedan proizvod, ali neretko izlazimo s punom kesom.

 Tajna uspeha drogerijskog lanca: Zašto iz dm-a uvek izlazimo s punim kesama? Izvor: Promo

Uz čvrsto uverenje da ćemo kupiti samo šampon uzimamo korpu, ali onda, poput magije, ona počinje da se puni. Bez obzira na to da li tražimo kozmetiku, organsku hranu, proizvode za negu ili kućne potrepštine, dm je postao sinonim za sve što nam je potrebno. Šta je tajna ovog drogerijskog lanca i zbog čega je dm kompanija kojoj godinama poklanjamo poverenje?

Osim što svaka dm drogerija odiše jedinstvenom harmonijom koja kupcima pruža kompletan ugođaj, ovaj brend na našem tržištu primenjuje brojne poslovne strategije koje doprinose da uvek bude jedan od omiljenih izbora za kupovinu. Naime, tajna dm-a pre svega leži u inovativnom konceptu „Uvek povoljno“, koji podrazumeva da će vaš omiljeni proizvod dugoročno imati povoljnu cenu, odnosno da nećete čekati akciju da, na primer, kupite dezodorans, kupku ili serum za lice.
Dok se borimo s rastućim cenama i inflacijom, dm drogerije su uspele da pronađu rešenje koje nas čini srećnim i zadovoljnim kupcima. Zamislite ovo kao vašu ličnu supermoć za pametno trošenje. Bez obzira na ekonomske promene i inflaciju, ovaj koncept je postojan i čini vaše omiljene proizvode dostupnim po istoj, uvek povoljnoj ceni.

Ono što razlikuje ovaj koncept od tradicionalnih popusta jeste njegova doslednost. Dok se cene širom tržišta neprestano menjaju, dm je odlučio da se drži svojih principa i pruži nam stabilnost. Umesto privremenih popusta, koncept „Uvek povoljno“ nam omogućava da omiljene proizvode kupimo po istoj ceni koja se ne menja minimalno četiri meseca. To znači da cene ostaju nepromenjene, čak i u vreme inflacije, što nam omogućava da planiramo naš budžet ne brinući o neočekivanim troškovima.

Dakle, sledeći put kada uđete u dm drogeriju i napunite svoju korpu, setite se koncepta „Uvek povoljno“, potražite crvene etikete i uživajte u omiljenim proizvodima po uvek povoljnim cenama.

Tagovi

dm

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kupac kaže

U DM uvek kupim dva artikla, pesak sa mačku i nešto za sebe (dezodorans balea ili šampon za kosu ili vlažne maramice) i većina proizvoda je povoljna, ali toalet papir je skup, kao i vitamini, sokovi i čokoladice

special image