• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

„GLAS NAŠIH KORISNIKA NAM JE NAJVAŽNIJI“ Lider uspešne kompanije o izgradnji brenda

Izvor Promo

Mondo intervju sa Oggijem Kapetanovićem, potpredsednikom za razvoj brenda kompanije Philip Morris International, zaduženim za IQOS brend

 Lider uspešne kompanije o izgradnji brenda Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Oggie Kapetanović, potpredsednik za razvoj brenda u kompaniji Philip Morris International, zadužen za brend IQOS, predstavio je Mondu novi IQOS ILUMA proizvod koji je u prodaji u Srbiji od 30. septembra. Govoreći o razvoju brenda, gospodin Kapetanović se posebno osvrnuo na odnos kompanije i korisnika IQOS proizvoda, njihove potrebe i to koliko je glas korisnika važan za
razvoj brendova.

IQOS se smatra inovativnim brendom – kako je on zaslužio ovaj status?

IQOS brend pokreće velike promene jer mu je svrha na prvom mestu, a brendovi koji se rukovode svrhom su tu da naprave pozitivne promene. Pozitivna promena u industriji čiji su deo je svakako pozitivni napredak za celo društvo.

Kakva je to pozitivna promena i koja je glavna vizija IQOS brenda?

IQOS je tu da promeni duvansku industriju, a mi imamo veoma smelu viziju. Naša vizija je „svet bez duvanskog dima“, odnosno da zamenimo svaku klasičnu cigaretu boljom bezdimnom alternativom za sve odrasle pušače koji nisu prestali da puše. Naš posao će biti obavljen kada sve tradicionalne cigarete nestanu i to nas pokreće kao brend.

Koliko vaša kompanija komunicira sa potrošačima i korisnicima o njihovim potrebama i sugestijama koje imaju, i da li je to najbolji način da se unapredi brend?

Mi mnogo radimo na istraživanju i komunikaciji sa potrošačima kako bismo razumeli njihove potrebe i da bismo bolje razvijali naše proizvode i usluge. Ali, kada razmišljate o tom izazovnom momentu i promeni, oni moraju početi iznutra, unutar kompanije, pa tako naša vizija budućnosti bez duvanskog dima menja način na koji radimo. To menja način na koji komuniciramo jedni s drugima, a zatim posredstvom toga, menjamo i način na koji komuniciramo sa našim potrošačima, sadašnjim i budućim korisnicima.

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Kao brendu koji gradi svoj put, da li je, i koliko može biti teško da menja navike potrošača?

Da, jer promena navika nije laka. Sve više i više u današnjem svetu potrošači traže
brendove koji dele njihove vrednosti. Znate, njima je stalo ne samo do proizvoda. Oni
traže brendove koji su tu da ih podrže na njihovom putu lične promene. Kao brend, mi
smo tu zapravo da ih podržimo u napretku na putu tih promena. Dakle, kada spojite dva i dva, imamo slogan, a to je: Zajedno, napred! Trudimo se da na to putovanje povedemo naše potrošače. Put promena navika mora da obuhvati dve stvari – razgovor sa nečijim umom i komunikaciju sa nečijim srcem, jer tu je uvek borba racionalnog sa emocionalnim. IQOS je brend koji se temelji na nauci, i mi moramo nastaviti da edukujemo potrošače o svim prednostima našeg proizvoda u poređenju sa cigaretama. Međutim, ne radi se samo o proizvodu. Radi se i o tome kako se osećaju naši korisnici, kako ih ova bolja alternativa u odnosu na nastavak pušenja čini da se osećaju bolje. Njihov glas i njihove priče su nam najvažnije i zato želimo da ih podržimo i učinimo ih delom našeg brenda. To je zapravo način na koji se stvara zajednica i kako se napreduje.

Ali koliko je teško preći razlike kako bi bilo dobro svima?

Moramo razumeti potrošače! Jer kada zaista razumete kako oni razmišljaju, šta im je potrebno i šta žele, tada možete kreirati proizvode, nova iskustva i usluge koje ispunjavaju te potrebe i navesti ih da rade na izgradnji budućnosti bez dima o kojoj svi pričaju. Važno je kako da to putovanje pretvorite u bolju alternativu. Dakle, mislim da možemo da iskoristimo ono što potrošači žele i pomoći im na tom putu. Mislim da je to ono što će doneti promenu.

Šta čini IQOS ILUMA drugačijim u poređenju sa prethodnim IQOS generacijama?

Oooh IQOS ILUMA! Odlična vest je da smo IQOS ILUMU lansirali na tržište Srbije
30. septembra i veoma smo uzbuđeni zbog toga. U ovom slučaju, promena nije mala, već sledeći stepenik u našem razvoju. To je značajna promena. ILUMA je zasnovana na revolucionarnoj tehnologiji koja nam je omogućila unapređenje korisničkog iskustva U sebi ima indukcioni sistem za zagrevanje duvana. Naš novi uređaj više nema oštricu, ne zahteva čišćenje, nema ostataka duvana, lak je za korišćenje, a celokupno iskustvo korišćenja je unapređeno i mnogo, mnogo bolje. Ovo je sledeći, potpuno novi
nivo uživanja u duvanu, a povratne informacije potrošača su nam pomogle da ostvarimo ovu veliku promenu.

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Hoćemo li da kažemo nešto o dizajnu uređaja?

Želimo da budemo sigurni da nudimo pravi spektar izbora za potrošače. Prilagođavamo
svoje uređaje na osnovu njihovih želja i sugestija. Vrhunski dizajn je nešto što krasi sve naše proizvode. Želimo da budemo sigurni da održavamo visok nivo u svemu što radimo.
Zato smo veoma uzbuđeni zbog IQOS ILUMA uređaja. Lansirali smo ga na nekoliko tržišta do sada, kao što su Španija, Italija, Grčka Švajcarska, Japan…

Kakvi su utisci korisnika u tim zemljama?

Zaista fantastični. Rezultati su izvanredni, ono što smo videli je ubrzani prelazak sa cigareta na bolje bezdimne alternative. Mislimo da će ovaj proizvod biti savršen za
srpsko tržište i srpske korisnike koji takođe teže toj boljoj promeni.

Recite nam nešto o odnosu cene i kvaliteta.

Kad god lansiramo naše proizvode, želimo da budemo sigurni da potrošačima nudimo zaista vrhunski kvalitet. Ovo su veoma inovativni uređaji koji zahtevaju mnogo ulaganja i razvoj nove tehnologije, ali želimo da budem sigurni da će korisnici biti zadovoljni, i da će ti proizvodi ispuniti njihova očekivanja. Svako tržište tim vrednostima, pristupa pojedinačno, svako tržište je specifično. Siguran sam će ovo biti pravo rešenje koje punoletni pušači u Srbiji mogu i žele da priušte i sa kojim će biti potpuno zadovoljni.

Koji je naredni korak u postizanju vaše misije?

Ono što pokušavamo da uradimo je da zaista razumemo potrošače. Usmeravamo se prema njihovim potrebama. Trudimo se da iskoristimo njihove najdublje misli i želje i zatim ubrzamo razvoj naših proizvoda. Što ih bolje razumemo, to ćemo kreirati bolje proizvode i bolje usluge, a na taj način ćemo brže ostvariti našu viziju - budućnost bez duvanskog dima. To je ono što me pokreće. To je ono što pokreće sve nas u kompaniji. To je naša misija.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image