Međutim, kompanija Lidl, sa svojim projektom „Dobro se reciklažom vraća“ otišla je korak dalje, i u svojih 5 prodavnica postavila aparate za reciklažu PET i ALU ambalaže od pića kupljenih u Lidlu. Potrošači za svaku recikliranu ambalažu mogu da dobiju vaučer za umanjenje računa u iznosu od 5 dinara ili da isti iznos doniraju fondaciji „Budi human“.
Ekološko-humanitarni projekat „Dobro se reciklažom vraća“ pokrenut je sa ciljem testiranja spremnosti potrošača da učestvuju u ekološkim inicijativama, uz dodatnu vrednost koju daje mogućnost doniranja. Na ovaj način prikupljaju se i relevantni podaci sa tržišta Srbije, budući da je ovaj projekat najpribližniji modelu depozitnog sistema kakav se implementira i u pojedinim zemljama Evrope.
U okviru projekta, od prošle godine postavljena su dva aparata za reciklažu - u Novom Sadu i Nišu, a od nedavno su postavljena i dva nova u prodavnicama u Beogradu, na Vidikovcu u ulici Kneza Višeslava 61V i u Borči, na adresi Bratstva i jedinstva 2D.
Kompanija Lidl kroz ovaj projekat ne samo da brine o potrošačima i kućnom budžetu, već ih stimuliše da brinu o životnoj sredini i na taj način kreiraju bolju budućnost za sve nas, a prvi utisci potrošača su vrlo pozitivni.
U pilot fazi u kojoj se projekat trenutno nalazi pokazalo se da primena iskustava i rešenja iz Nemačke i drugih zemalja Evropske unije značajno može ubrzati uvođenje koncepta cirkularne ekonomije na tržište Srbije.
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona
Svetislav Pešić dobio dva strašna pojačanja: Još jača Srbija napada Dansku u Beogradu!
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!