• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

STIGAO VAM JE VISOK RAČUN ZA GREJANJE? Ništa ne brinite, rešenje postoji ako ukucate jedan BROJ

Beograd je ove godine dobio novi jedinstveni broj za sve službe – 11011, broj koji za građane znači da jednostavnije i lakše mogu da prijave problem ili dobiju odgovor na pitanje koje ih muči.

 Jedinstveni broj za sve informacije Izvor: Promo

Broj je zajednički za sva komunalna gradska preduzeća, povezuje sve gradske službe, te građani više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.

Umesto da pozivaju kol-centre komunalnih službi, građani sada probleme mogu da prijave na jedinstveni broj 11011, dobiju sve potrebne informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.

U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe Komunalne milicije i inspekcije, Infostan tehnologija, Gradskog stambenog, Parking servisa, Javnog osvetljenja, javnog prevoza, Beogradskog vodovoda i kanalizacije, Beogradskih elektrana, Gradske čistoće, Zelenila – Beograd, Beograd-puta, a u sistem su uključene i JKP Gradske pijace i Veterina Beograd, koje ranije nisu imale svoje kol-centre.

Pogledajte

00:41
Jedinstveni broj za sve informacije
Izvor: Promo
Izvor: Promo

 U novom servisnom centru radi 65 operatera po smeni, građani mogu da zovu u bilo koje doba dana i noći, a rok za odgovor iznosi 72 sata.

Novitet je to što su ovakve službe pre uspostave broja 11011 zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis otvoren je 24 sata svakog dana u godini.

Kada je u pitanju Infostan, služba koju građani najčešće pozivaju, korisnici svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu dostave računa, načina obračuna ili bilo koje druge poslovne aktivnosti preduzeća, mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, i očekuju razrešenje problema u najkraćem mogućem roku.

Prema iskustvima građana, operateri JKP „Infostan tehnologije“ su se kao deo tima jedinstvenog Servisnog centra 11-0-11 pokazali kao maksimalno efikasni, ne bi li odgovorili na sva pitanja korisnika iz oblasti objedinjene naplate računa za komunalne usluge.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA