- Amazon će pokrenuti onlajn prodaju vozila u SAD, koja će startovati sa Hyundaijem 2024. godine, što će kupcima pružiti pogodnost da na sajtu Amazon.com pronađu i kupe odabrano vozilo a potom ga preuzmu od lokalnog prodavca
- Hyundai je odabrao AWS kao svog provajdera u informacionom oblaku koji će pomoći digitalnoj transformaciji poslovanja, proizvodnje i korisničkih usluga ovog proizvođača automobila
- Amazon i Hyundai će omogućiti Alexa Built-in iskustvo u Hyundai vozilima sledeće generacije
Saopštenje je objavljeno na Salonu automobila u Los Anđelesu 2023, a prenos uživo možete pogledati ovde:
Ova strateška saradnja uključuje to da Amazon pokreće onlajn prodaju Hyundai vozila u SAD 2024. godine, da Hyundai koristi AWS kao preferiranog provajdera u informacionom oblaku što će pomoći u digitalnoj transformaciji, te Alexa Built-in iskustvo koje dolazi sa Hyundai vozilima sledeće generacije.
„Hyundai je veoma inovativna kompanija koja deli Amazonovu strast da svaki dan pokušava da učini živote kupaca boljim i lakšim”, rekao je izvršni direktor Amazona Andy Jassy. „Naše široko strateško partnerstvo bi trebalo da učini upravo to, od jednostavnog načina kojim kupci mogu kupovati vozila na mreži, preko olakšavanja korišćenja Alexa servisa u Hyundai vozilima – za zabavu, kupovinu, podešavanje pametnih domova i proveru kalendara – pa do omogućavanja da Hyundai transformiše korisnička iskustva i poslovne operacije prelaskom na AWS. Radujemo se tome što ćemo zajedno biti kreativni tokom mnogo budućih godina.”
„Partnerstvo sa jednom od svetskih organizacija koje se najviše fokusiraju na kupce otvara neverovatne mogućnosti dok nastavljamo da širimo naš portfolio, razvijamo našu prodajnu mrežu, prelazimo na elektrifikaciju i ostvarujemo budućnost pametne mobilnosti”, rekao je predsednik i izvršni direktor Hyundai Motor Company Jaehoon (Jay) Chang. „Amazon je idealan partner za pomoć pri realizaciji naše vizije napretka za čovečanstvo, uključujući poboljšanje načina na koji se ljudi i roba efikasnije i održivije kreću. Hyundai je prva automobilska kompanija dostupna u Amazonovoj prodavnici u SAD za potpune transakcije od početka do kraja i to je još jedan primer kako, u saradnji sa našim izvanrednim partnerima u maloprodaji, tražimo načine da unapredimo pristup kupaca našim proizvodima.”
Još neki detalji o onome što Amazon i Hyundai danas najavljuju:
Prodaja vozila: 2024. godine, prodavci automobila će po prvi put moći da prodaju vozila u Amazonovoj prodavnici u SAD, a Hyundai će biti prvi brend dostupan za kupovinu. Ovo novo iskustvo digitalne kupovine će olakšati potrošačima kupovinu novog automobila na mreži, koji će potom preuzeti ili će im ga lokalni zastupnici isporučiti u vreme koje im najviše odgovara. Kupci će moći da na Amazonu pretražuju vozila koja su dostupna na njihovom području na osnovu niza svojstava, uključujući model, opremu, boju i karakteristike, da odaberu svoj omiljeni automobil, a zatim da onlajn saznaju sve detalje o izabranim opcijama plaćanja i finansiranja – sve u okviru Amazon iskustva koje već poznaju i kome veruju. Ovo novo iskustvo kupovine će stvoriti još jedan način da trgovci predoče kupcima dijapazon onoga što imaju u ponudi i omoguće pogodnosti pri kupovini.
Transformacija kroz informacioni oblak: Hyundai je odabrao AWS kao preferiranog provajdera u oblaku s ciljem ubrzanja digitalne transformacije pomoću širokih i vodećih u industriji mogućnosti koje AWS pruža – od računarstva, skladištenja, baza podataka i analitike do generativne veštačke inteligencije (AI) i Interneta stvari (IoT). Kao deo novog višegodišnjeg sporazuma, Hyundai će postati organizacija koja se više oslanja na podatke, sa tehnološkom strategijom koja favorizuje oblak, migrirajući na AWS trenutne lokalne aplikacije – koje podržavaju sve elemente, od istraživanja, preko inženjeringa proizvoda do angažovanja korisnika.
Hyundai će dati prioritet poslovnim oblastima kao što su proizvodnja i lanac snabdevanja kako bi pomogao optimizaciji proizvodnje i minimizovanju troškova, obezbedio bezbednost i oporavak od katastrofa radi otpornosti na uticaj neželjenih događaja, te razvoj povezanih vozila kako bi se vozačima širom sveta pružile nove funkcije. AWS i Hyundai dizajnirali su i implementirali Master Builder program obuke i sertifikacije za obuku Hyundai inženjera za kritične veštine u oblaku.
Rešenja u vozilu: Počevši od 2025. godine, kupci koji kupe Hyundai vozila sledeće generacije moći će i dok su u automobilu da pristupe hendsfri Alexa iskustvu koje već imaju kod kuće. Vozači Hyundaija će moći jednostavno da zamole Alexu da pusti muziku, potkaste ili audio knjige, podesi podsetnike, ažurira liste obaveza i proverava kalendare. Kupci će takođe moći da kontrolišu svoj pametni dom dok su na putu, kao što je naredba da se uključi grejanje stana dok vi još putujete kući, dvostruka provera zaključavanja vrata, upravljanje pametnim osvetljenjem kao i Alexa rutinama. Vozači će takođe moći da traže od Alexe ažurirane informacije o saobraćaju ili vremenske izveštaje i glasovnu kontrolu medijskog plejera ili navigacionog sistema u vozilu – sa određenim Alexa funkcijama koje će biti dostupne čak i kada je internet konekcija isprekidana ili nije dostupna.
O Amazonu
Amazon se rukovodi sa četiri principa: opsesija kupcima, a ne fokusiranost na konkurenciju, strast za inovacijama, posvećenost operativnoj izvrsnosti i dugoročno razmišljanje. Amazon nastoji da bude kompanija koja je najviše orijentisana na kupce, najbolji poslodavac na Zemlji i najbezbednije mesto za rad na Zemlji. Recenzije kupaca, kupovina jednim klikom, personalizovane preporuke, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Career Choice, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, Just Walk Out technology, Amazon Studios i The Climate Pledge su neke od stvari koje je Amazon uveo. Za više informacija posetite amazon.com/about i pratite @AmazonNews.
O Hyundai Motor Europe HQ
Hyundai Motor Europe HK formalno je osnovan 2000. godine sa sedištem u Offenbach-u, Nemačka. To je regionalno sedište odgovorno za preko 40 tržišta sa više od 3.000 prodajnih mesta, zauzimajući udeo od 3,6 procenata u 2020. godini (podaci ACEA). 75% vozila koja Hyundai prodaje u regionu su modeli dizajnirani, konstruisani, testirani i proizvedeni u Evropi kako bi zadovoljili potrebe evropskih kupaca, a opslužuje ih široka evropska infrastruktura kompanije. To uključuje dve fabrike u Češkoj i Turskoj koje prvenstveno isporučuju vozila na tržište Evrope.
Od januara 2021. Hyundai ima jedan od najmlađih asortimana bilo kog automobilskog proizvođača, sa gotovo svim modelima mlađim od 1 godine. Više od 75% Hyundai modela u Evropi sada je dostupno u elektrifikovanoj verziji, a kompanija planira da elektrifikuje celokupnu evropsku liniju do 2025. Pored toga, Hyundai je pionir u mobilnosti sa nula emisijom gasova, uključujući i potpuno električni subkompaktni SUV KONA Electric, električno vozilo druge generacije NEXO sa gorivim ćelijama i nedavno lansirani električni IONIQ 5. U 2020. godini više od 13 procenata prodanih automobila Hyundai u Evropi, ili gotovo 60 000 jedinica, bili su vozila sa nultom emisijom gasova, što je Hyundai učinilo jednim od vodećih proizvođača u pogledu udela u voznom parku, kao i ukupne prodaje vozila sa nultom emisijom gasova u Evropi.
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu! Radonjićeva bomba nije bila dovoljna za istoriju i prolaz u Ligi šampiona!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!